TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #454049  av ArildM

WoW!

Den der er årets annonse på så mange vis for meg. Bare alt for mange nivå med det som burde ha vært en dønn useriøs annonse for en 10000kroners bil. Skrevet totalt med mangel på noe som helst snev av ironi og humor?

Eller er det skrevet med mye ironi og humor av en kar med nok av penger som har hatt dattera til å øvekjøre og herpe den manuelle girkassa?

Liker den der altså! :lol:
 #454126  av magnesmurf

Ser fortsatt bare en 4 dørs gammel 240 med litt trim.
Ville syntes det er drøyt med 100000 for en gammel 240.
1000000 er jo helt borti natta. Hvertfall mtp hva annet du kan få av bil for den prisen. GTR feks :lol:
 #454128  av ArildM

Den er jo strøken da :lol:
Også har den jo, hold fast, 320hk!
Det er jo nesten like mye som en hver annen bil til en million?
 #454137  av ArildM

Hæ?
Trodde i det minste at alt var 100% godkjent for en slik pris :roll:
I så fall er MR2en min også verdt 1million, kanskje 2, for den har også tøff motor og drivverk, og jeg har brukt mye penger og tid på å plukke den ned og sette den sammen igjen :mrgreen:
 #454142  av celicat23

Jammen, tenk hvor imponert alle blir når du kommer med en volvo 240!!! Nei, vent litt...

Tenk over hvordan du kommer til å kjøre fra alle med 350hk da!!! Nei, vent litt...

Kjøre deg en tur... Nei, vent litt....

Noen som vil kjøpe en avensis med rust i alle 4 skjermer og på 2 av dørene? 2 liter executive utgave. Den har vært på alle servicer den skal ha, og jeg har vasket den opptil flere ganger. 500.000kr! Kom igjen, det er BILLIG!!!! Kan leveres nylakkert for bare 650.000kr! Supra girkasse & motor montert? 1.000.000kr! Kom igjen, det er samme prisen som en volvo 240! KUPP!!!!!!
 #454143  av Makk

Sieg fucking heil, ekte nazi svensk volvo rubbish, like ekte som svensk nøytralpakt mens dem fraktet tysk jernmalm ned sverige på tog, loltroll.

Is what I feel når noken snakker om 2 førr.

Jævla drittbil :mrgreen:
 #454145  av ArildM

Hva 240 var en gang i tiden var jo en traust sikker familiebil, og som det var den jo utrolig bra.
Men problemet var bare at den aldri døde, og at den har fått en hel herskare av tilhengere som synes den er det kuleste i verden.

Og greit nok det, Mr2ene mine er kule de, men jeg lager ingen sekt og jasser den opp 100ganger opp i skyene og tror den er verdt millionvis :roll:

Hadde 240 som førstebil, ganske kurrant sak egentlig, herja med den på vintern, herja med den på sommern. Tålte ufattelig mye juling. Men jeg ble heldigvis ikke religiøs volvofanatiker av den grunn. Snakk om erke-harry greier, som nå plutselig er blitt stuereint og verdt flere hundre tusen for et godt eksemplar.
 #454443  av Makk

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=76120342

Faen til noen typer, denne her lå ute, pill ihjelråtten av rust i skjermer, kanaler +++, ALLE simmerringer på girboks/diff, kamaksler, veiv, eksospakninger ALT som kunne lekke lakk på den og unnskyldningen var "eid av en som har brukt bilen sin"

Lå ute for 300 for litt siden, står ikke en dritt om rusta som garantert måtte sveises og skjermene som var bare marie-kjeks hah.

Vurderte og kjøpe den en gang, helt til jeg så hvor jeklig rusten den var hah.
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 288