Hepp!
Kjører nå på 17x7 et40 foran og bak med 215/40 dekk (bare for å ha noe å rulle på), og liker ikke oppførselen på bilen i svinger og tenker å få mer gummi bak. (Se bilde)
Monterte kw v3 coilovere i vår og dette med klaring og innpress og hva som subber og ikke gjør meg sprø
Det er såvidt klaring til fjær foran, mens det er plenty med plass bak(ser også ut som felgen er gjemt under hjulbuen bak).
Leter rundt om på nett og alle sier forskjellige ting, og lurte på om noen har erfaring eller tips!
Er på jakt etter noe som ser jevnt og bra ut både foran og bak, samtidig som det er "praktisk".
Sitter å titter på Japan Racing 5 (JR5) i størrelse 7,5" (foran) og 8,5" (bak) og begge har innpress et35
Vil dette gå klar på begge sider? Tenker da med 215/40 foran og 245/40 bak.
Dette er en bil som ikke står til pynt utenom vinteren, og den kjøres på nordnorske veier, så må ha noe som kan ta litt ujevn vei i samme slengen.
Kjører nå på 17x7 et40 foran og bak med 215/40 dekk (bare for å ha noe å rulle på), og liker ikke oppførselen på bilen i svinger og tenker å få mer gummi bak. (Se bilde)
Monterte kw v3 coilovere i vår og dette med klaring og innpress og hva som subber og ikke gjør meg sprø
Det er såvidt klaring til fjær foran, mens det er plenty med plass bak(ser også ut som felgen er gjemt under hjulbuen bak).
Leter rundt om på nett og alle sier forskjellige ting, og lurte på om noen har erfaring eller tips!
Er på jakt etter noe som ser jevnt og bra ut både foran og bak, samtidig som det er "praktisk".
Sitter å titter på Japan Racing 5 (JR5) i størrelse 7,5" (foran) og 8,5" (bak) og begge har innpress et35
Vil dette gå klar på begge sider? Tenker da med 215/40 foran og 245/40 bak.
Dette er en bil som ikke står til pynt utenom vinteren, og den kjøres på nordnorske veier, så må ha noe som kan ta litt ujevn vei i samme slengen.