TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥rmønstring i bergen

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#42767  av spkstrp

cool.. men litt feil tråd? :)

#42790  av Mr2 Mk2

hehe oida :roll:

#43025  av Kjelliken

:? Amund vet du hvor mange som kommer no eller har du tellinga???
Har snakket med de med de gule mr2 ene og kan være de stiller med en.
med nye ting på mod siden.. Kan jo være denne koksgrå celicaen som det blir style for tiden kansje er ferdig til den tiden og han kommer kansje og..
men de må få noen dager til på seg til å være helt klar i røsten.. :wink:

#43145  av Amund

har ikke tallet, men sålenge jeg\vi hvet hvor mange det er snakk om, går det greit å holde av plasser på felles parkeringa.. jeg skal i vert fall...

#43700  av Kjelliken

:D eg og kjem :wink:

#44702  av spkstrp

Meg og madammen har tenkt å dra.. Tingen er .. vi har en gjest akkurat da.. venninne av fruen.. Noen som kunne tenke seg en ekstra passasjer?

#44943  av Kjelliken

:? Rykter går at det er fuldt på vårmønstringen i år... :?
Kommer til å bli stuet på baksidenn hvist vi ikke har bestilt plass..
Noen som vet noe mer her?? :wink:

#45000  av Amund

blir nok mest sannsynlig stuet på baksiden ja..

Jeg har mest sannsynlig min i deler da, så om jeg skal, betinger at jeg kan ta meg fri fra mekking i noen timer... :roll: Det blir i vert fall ikke med mr2'en jeg kommer...

#45016  av kennethx

Kjelliken skrev::? Rykter går at det er fuldt på vårmønstringen i år... :?
Kommer til å bli stuet på baksidenn hvist vi ikke har bestilt plass..
Noen som vet noe mer her?? :wink:
Huff da. note til oss da, BESTILL TIL NESTE Ã…R!

#45125  av Kjelliken

:cry: det var da leit er du ikke ferdig med å skru enda .. jobbhva er det.. bilen din skal være ferdig i løpet av dene helgen bare så du vet det. hehe.. :wink:

og bestille plasss til neste år må vel vi få til.. :wink:

#45416  av Kjelliken

:shock: oki gutter nå nermer vårmønstringen seg med stormskritt og vi skulle kansje ha møttes en plass så vi kan kjøre samlet opp..
hadde vert helt sjeft.

vet allerede at vi blir en del fra øyen her og vi skal møtes på essoen i kleppestø..

Så vi trenger noen tider å gå etter.. slik at vi alle kan møte noenlunde til lik tid alle sammen.. :wink:

Herifra kommer iallefall meg med CS'en og Pål me Veilside stylet Celica 2.0 gti ganske sikker på at jan rune og rayner kommer i en gul mr 2 mk I
så kommer sikert et par stykker til vi får se.. :wink: lilla corolla muligens... :roll:

#45453  av spkstrp

Tja jeg og madammen har nå tenkt å komme... må vell klare å møtes i åsane og kjøre samlet derfra før vi møter resten i nærheten av destinasjonen ;) ..

Celicaturbo: hm.. du har baksete og skal på mønstringen ? ikke mulig å ha på en passasjer (så vi slipper å være "innespærra" med gjesten vår) ? *begg* :D

#45462  av Kjelliken

:? Alle skal jo opp til lagunen så litt næremere sentrum enn åsane hadde ikke gjort noe for vår del som kommer fra andre siden av byen.

Hva med skolten der som vi pleier å treffes???

Og kjøre samlet opp derifra?? :wink:

#45466  av CelicaTurbo

Egil: har nok passasjersetet ledig, men baksetene er trange gitt og dem er nå full av bildeler igjen :) Men, i utgangspunktet har jeg lurt litt på å ikke dra til vårmønstringen.. jeg har ikke vært særlig overbevist tidligere og synes egentlig det er litt begrenset gøy å se på de samme parkerte bilene som står på hver eneste bilarrangement her i byen :? Jeg er mer glad i action med kjøring og slikt :)