Da skjer det mye om dagen. Eller mest kvelden
Har en viss tendens til og ta av når man først setter igang så nå blir det ny farge
Valget falt på en orginal Supra farge. QUICKSILVER
og slik motivasjonen er om dagen, så bygger vi om til venstrestyrt når vi først er igang. Holger har pappapermisjon, så vi har litt ekstra plass på verkstede og prosjektet slipper og hemme den daglige produksjonen.
Bilen er utrolig bra for rust, bare noen små blærer i nedkant på den ene bakskjermen.
lite skader, men det kom fram en gammel karosseriskade på venstre kanal.
for og være sikker på at alt var fagmessig utfør, kappet jeg opp kanelen for å sjekka at det ikke var lappetsammen
eller noe rust. alt så fint ut. v bakskjerm er også bytett engang i tiden, men det var jeg klar over. alt i skjønneste orden

Bilen er utrolig bra for rust, bare noen små blærer i nedkant på den ene bakskjermen.
lite skader, men det kom fram en gammel karosseriskade på venstre kanal.
for og være sikker på at alt var fagmessig utfør, kappet jeg opp kanelen for å sjekka at det ikke var lappetsammen
eller noe rust. alt så fint ut. v bakskjerm er også bytett engang i tiden, men det var jeg klar over. alt i skjønneste orden

Vedlegg
IMG_5064.JPG (202.12 kiB) Vist 2578 ganger
IMG_5069.JPG (3.77 MiB) Vist 2578 ganger
#ToyGarage
-95 supra turbo
-99 Hiace 4x4
[X] 76 KE20 [X] 93 e10 x 2 [X] 98 hiace 4x4 [x] -80 KE70 4age TRD [X] 99 Lexus IS200
-95 supra turbo
-99 Hiace 4x4
[X] 76 KE20 [X] 93 e10 x 2 [X] 98 hiace 4x4 [x] -80 KE70 4age TRD [X] 99 Lexus IS200