TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #455360  av Makk

Eller jeg kan bare kjøpe meg en original E30 M3 for samme prisen, noe som er mye mer verdt enn hva som helst av ombygde biler, med riktig utstyr ofc og ikke tante olga sin, som egentlig skulle kjøpe 316 med blomsterdekor i seterne og forgasserknobb og henge væska på, men endte opp og trykke feil og velge M3 uten noe utstyr istedenfor.

Høres ut som en som ønsker penga att for motorbygget sitt :p
 #455361  av celicat23

Siden vi først er på BMW.... Noen som vil ha en E36 M3 til 500.000kr ??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=85820463

Det her lukter av "Gunnar, idioter betaler hva som helst for en EMMM-TREEEE høhøhøhø!" men så har de ikke fått med seg at de må være en E30... De går jo for 300.000kr ferdig brent opp. E36... Burde være ekstatiske hvis de klarer å få 200-225k for den.
 #455363  av Makk

Wts Celica GT4, 550k

Blabla bla blablabla bla bla balppeti bla bla bla annonse of some sort, blablabla bla blabla lie about condition blablabla legge på litt skryt og hvorfor min er best blablabla snakke litt om hvordan kun spesielle folk får kjøpe møkka blablabla
 #455364  av ArildM

Står fremdeles fast på at en SW20 turbo er så mye moro krone for krone du kan få i dag.
Når en gammal ombygd BMW er verdt 3-4-5-6 ganger mer så kan en ikke annet enn å le :lol: :lol: :lol:

Men den der som har vært brunnet ned og nå selges for 300 lapper? Wow, den tar kaka, tror den jaggu tar kaka gjennom hele tråden. Sløyf ett tall så vi heller snakker 30lapper, da kanskje vi er i nærheten.

Men så har jeg heldigvis ikke peiling på BMW, så bare han dusten på Car Throttle grein når han skulle lage video om hvor mye M3en hadde kosta han :lol:
 #455478  av Mr2stord

Har ikkje mykje greie på annet ein Toyota dåke :roll: Eg hadde aldri betalt prisen for den E30en, men er ikkje berre ein E30 da der. Ein får aldri godkjent ein slik bil igjen i Norge, punktum! Prisen kan diskuteres ut og inn. Og grunnen til BMW er gull i Norge og ikkje Toyota, tja sjå aktiviteten her på forumet då? Eller det faktumet Toyota ikkje produserer biler som er rå lengre, da gjere eldre rå biler til null verdi. Supra og Mr2 alle dager før ein BMW eller noko VAG her, misforstå meg rett. Trist, men sant. Ein kan jo sei Supra er høg i pris, men er den egentlig da? Tenkt andre biler og ytelse kontra pris?
 #455479  av Makk

BMW er bare gull fordi alle bøg gutta med capsen feil vei absolutt skal ha det, eller var det Audi kansje? og VW er som kjent en bil for folk som ikke har råd til Audi :mrgreen:

Spøk til revolver, synes alle moderne biler i dag er gørr kjedelige, tilogmed det som skal være sportslig som bare det er jo rene handlemobilene.

Superbiler og hyperbiler not counted.

Men ja, kom an, så mye penger for noe som er oppbrent? Kan være så godkjent det bare vil, med den temperaturen som har vært der er hele stålkonstruksjonen svekket, VIN swap er vel egentlig det eneste fornuftige der med et rentribba chassis.

Så om jeg får godkjent 400 hester i min bil så kan du komme og sette fyr på den, men da må du love meg at jeg får 300 tusen for bilen, den er jo tross alt like masseprodusert som en E30.
 #455483  av ArildM

Hehe, forumet her går ikke inn for å skape noe enorm brukergruppe, vi er bare en gjeng med "spøkelser" som er litt inne her og kødder og snakker litt tull :) Noen ganger kan vi komme inn på seriøse tema, men det er vel ikke å legge under en stol at MANGE forum i dag har tapt for Facebook, null tvil.

Kommer gjerne uansett innom her for å snakke litt Toyota og off topic, kanskje hjelpe noen nye med spørsmål. Men det er klart at vi som Toyota entusiaster ikke akkurat har så veldig store mengder moro-biler å velge, som veldig mange andre bilmerker.

Utover det er det tafatt å komme å prøve å overbevise oss om at ett E30 vognkort er verdt 300lapper. Får mye kjøreklare maskiner til den prisen som er serdeles morsomt, kanskje må du spytte i 200lapper ekstra. Supra-NSX-RX7-Skyline, kanskje ikke med 1000hk, men om fokuset er på arealet under grafen er kanskje ikke en 1000hk bil alltid det mest brukende verktøyet?
 #455833  av Makk

Bilde

Satt og så på den tøffeste 3000GT'en jeg har sett på lenge, helt til jeg fikk se interiøret...

COME ON, rosa ratt, pedofilt beige interiør og jallalakkert alt annet? Herrejesusihimmelen, snakk om og male med rævhølet ass
 #455837  av ArildM

:lol:
Beige interiør forutsetter vel at alt annet enten er i samme farge eller svart :)
Max nydelig med jallalakkert interiørdeler når du attpåtil har beige seter og dørtrekk :wink:
 #455890  av magnesmurf

laffy skrev:Enda en fin T16, til litt finere pris

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=88828246
Dette må være den dummeste annonsen jeg har sett på lenge, da "selger" ikke har noe eierskap i bilen.
annonsen er jo bare et tilbud om å importere en bil han ikke har noe eierskap i. Hvem som helst kan jo reise ned til tyskland og hente bilen på egenhånd.
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 288