Blir 3 meters takhøyde, og tanken er fremdeles å få inn en lift, og kanskje lure MR2ene inn i over hverandre om vinteren. Er mulig på tegningene, i praksis? Hvem vet

AW11en har lite fjæringsvei når den blir løftet opp pga coiloverne, så mulig denne blir øverst siden den bygger liite i høyden
15 takstoler levert byggplass ble 18k+mva, så jeg tror jeg holder meg til dette. Det er innafor budsjett, hva jeg har søkt om, og hva som estetisk går overens med det lille huset vi har. Verken dama eller kommunen var keen på at høyden var større enn huset, noe jeg skal være enig i
Garasjen blir som skissert her, gått igjennom alle mål og dette er det som er mulig på den plassen garasjen plasseres nå. Har jo også 30kvm vedbu så mye av rotet slipper heldigvis å stå i garasjen
Eneste endringen på tegningene som jeg har nå er at de to vinduene skal bli større, tror det blir kvadratiske vinduer for mer lysinnslipp. Har en plan om MR2 "murial" på langveggen med liften, planen er da å bruke en projektor for å outline et svært veggbilde med noen silhuetter av MR2ene på, AW11 + SW20.