TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Banekjøring - Rudskogen 18.05.04

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #44260  av Speeder

Fikk mersmak for banekjøring etter fredagen, og har tenkt meg nedover igjen.

Noen flere herfra som skal? var 2 andre toyota`r på bane sist 8)

Jan Erik, du skulle nedover?

Kunne vært artig og samlet en gjeng da.. dette er vel en uke der mange har fri også sikkert. Med fri på mandag og torsdag.

Fikk såvidt lurt med under 1.18 på en runde sist, håper på å senke dette littegranne. Jørn mener han har kjørt på 1.14 så det er ikke bilen sin skyld att det går 'tregt' :lol:

http://www.bilmekaniker.no/teateam_bilmekaniker.htm - kun 250 ,- ikke ille 8)
Sist redigert av Speeder den 12 mai 2004 08:29, redigert 2 ganger totalt.

#44262  av jan-erik

Skal kjøre den 18.5 er planen ja :-)

#44711  av Speeder

Kun en?

Dette er slapt! :lol:

#45640  av Speeder

Da er i allefall den 18. kommet.

Har planer om å reise fra Kjeller(LHK) ved 15.00 tiden. Så hvis det er noen i området så er det bare å henge seg på 8)

#45644  av jan-erik

Speeder skrev:Da er i allefall den 18. kommet.

Har planer om å reise fra Kjeller(LHK) ved 15.00 tiden. Så hvis det er noen i området så er det bare å henge seg på 8)
Det er teknisk kl. 16.00 der, så mulig du bør dra litt tidligere nedover. Har fri i dag, så skal innom Kollevold å kjøpe meg noen kjøresko først, så drar jeg videre. Om du leser beskjeden her så kan du jo ringe meg på 414 63 888.

#45647  av Speeder

Hmm.. man bør være der til 16.00 med andre ord? Kanskje fare for mye biler i dag, med bra vær og sikkert mange som har fri. Skal ha med emg en til nedover, så er litt avhengig av han om vi kan reise noe før. Men man kommer seg vel til rudskogen på 1,5 timer fra lillestrøm?

Kjøresko ja, her skal det satses skjønner jeg :)

Hvor ligger kollevold egentlig? Regner med att du kjører om sarpsborg?
Var å kjøre sammen du tenkte på, som jeg skulle ringe om eller?

#45800  av Dice

Hadde ikke mulighet å komme idag.

Hvordan var det??? Bilder??

#45828  av Speeder

Var knall artig:)

Var rimelig lite folk på starten av kvelden, kunne kjøre så mye man ville uten problemer. Fikk til og med senket rundetia mi med nesten 2 sekunder fra sistgang 8) Nede i 1.16.2 nå, men godt slått av Jan-Erik.

Litt utover dagen kom det litt vel mye gamle rwd biler som bare skulle børne dekk, desverre :(
De var heller ikke flinke til å holde igjen biler, for å begrense antallet på banen, ble altfor mye stanging i kø :lol:

Men alt i alt, kjempe bra kveld :!: Håper på enda flere ts-ogn'ere neste gang.

Bilder bli nok lastet opp her i løpet av kvelden i dag tenker jeg; http://www.bilder.tvangsinnlagt.no --> biler, og kjøring --> 2004 sesongen :wink:

Jan-Erik hadde med seg videokamera også, så får vi se om det ikke kommer noen filmsnutter også.

#45837  av Zerpent

http://bilder.tvangsinnlagt.no/nsk-over ... 04/bil_105

Hva slags Romeo er dette? Syns denne bilen er skikkelig tøff!

#45852  av jan-erik

Speeder skrev:Var knall artig:)
Var rimelig lite folk på starten av kvelden, kunne kjøre så mye man ville uten problemer. Fikk til og med senket rundetia mi med nesten 2 sekunder fra sistgang 8) Nede i 1.16.2 nå, men godt slått av Jan-Erik.
Kan si meg enig i beskrivelsen din i hvordan dette var ja. Artig når man greier å senke rundetidene sine, og man merker progresjon. Var dette andre gangen din på Rudskogen? Vet ikke om jeg slo deg så veldig mye da :-) Kjørte flere jevne 1.16,2-8 runder med 2 stykker i bilen, og greide 1.13,5 som beste med en i bilen.
Speeder skrev: Jan-Erik hadde med seg videokamera også, så får vi se om det ikke kommer noen filmsnutter også.
Ble noen minutter filming, men rekker nok ikke få få lagt det ut med det første.

#45894  av Speeder

Dette var andre gangen ja:) fare for att det blir mere, men denne banen spiser jo venstre framhjul som mann men ljåen :lol:

Beklager att vi ikke tok oss tid til mat, men passasjeren hadde nok fått nok toyota på en dag 8) Var rimelig sliten selv også, digg å komme seg hjem.

filming: Hehe, vet åssen det er. Fort gjort att det tar lit tid å få det på nett:) Fikk da med den gangen du kjørte sammen med imprezan. og til slutt lå først. Ikke sikkert han kjørte max men....

#46015  av mk1 black limited

NSK har banekjøring på Rudskogen tirsdag til uka...R-dekk skal testes... :twisted: