Da er mr2 beams ledningsnettet ferdig og Wiregap postet pakken i går. De sender meg også en erstatnings kontakt som er kuttet av i trunken. Av en eller annen grunn har Toyparts klipt av det som WireGap beskriver som "22 pin ECU plug". Se bildet under:
Mr2 Trunk body connector.jpg (490.35 kiB) Vist 5382 ganger
Dette er (var) koblet til "body harness" til sikringsboksen.
WireGap har også gitt meg en koblingbeskrivelse på hvor de ulike ledningene går.
With that plug (22 pin ECU plug), I have boiled it down to only 4 wires that you hook up.
Pink goes to white/red, light green goes to green with a red stripe, dark green goes to green with a white stripe, and purple goes to purple with a white stripe.
Om jeg ikke tar helt feil er dette en beskrivelse på hvordan jeg kobler opp kontakten jeg får av dem til mitt klipte ledningsnett.
Skal bli godt å få dette ordnet, for klipte ledninger er noe man ikke vil få som overraskelse når man skal ta ut en motor... Må være ærlig å si at toyparts har gjort en del merkelige og raske løsninger som jeg stiller meg svært undrende til. Heldigvis skal David ordne opp slik at ting blir plugget inn fremfor "tyv-koblet".
Ellers blir det nye stempler og boring av sylindere, ca 50 ccm. Så blir også litt hester å hente der
Håper at tiden frem til mai går fort... Blir artig å kjenne forskjellen fra hvordan beams'en er org kontra når David er ferdig med den. Blir jo noen hk forskjell. Å ja, bilen skal benkes