Til syvende og sist er det jo en hvers valg hva man gjør med sin bil. Men chassiet er vel stort sett begrensningen for hva du kan få til med den bilen du har. Samt biltilsynet for å få det godkjent innenfor rimelighetens grenser mtp kostnader.
Ikke noe problem å sette inn en 3sgte motor i bilen du har og hente ut 4-500hk, men samtidig får du aldri fankern meg det godkjent uten å bruke en halv mill på det.
Samtidig får du kjøpt en helt grei MR2 for 50-60 lapper, som er mye mer sportsbil i utgangspunktet og mye morsommere å bygge på. Her er det faktisk mulig å få godkjent turbokonvertering, selv om det enda bedre er å kjøpe en som allerede har turbo for 40-50lapper til.
Samtidig er det slik at det er greit å ha en eco shitbox (kjører Prius her
), som en pendlerbil/bruksbil, for en prosjektbil vil alltid være en prosjektbil. Noe du kan hygge deg med når du har behov for det 
Mitt tips er å prøve å lete en god MR2 til 3-40 lapper, ikke no turbobil. Dette er en bil som er plenty utfordrende, i følge noen rett og slett farlig, men samtidig latterlig lavt priset. Ei den i 5-10 år før du begynner å legge planer. BEAMS med 200 NA hk? 3SGTE? K24 Honda? V6?
Et godt chassis å bygge på er alltid billigere og enklere enn å ta utgangspunkt i noe som har 100hk og er laget for å suse i byen og ikke bruke drivstoff
Ikke noe problem å sette inn en 3sgte motor i bilen du har og hente ut 4-500hk, men samtidig får du aldri fankern meg det godkjent uten å bruke en halv mill på det.
Samtidig får du kjøpt en helt grei MR2 for 50-60 lapper, som er mye mer sportsbil i utgangspunktet og mye morsommere å bygge på. Her er det faktisk mulig å få godkjent turbokonvertering, selv om det enda bedre er å kjøpe en som allerede har turbo for 40-50lapper til.
Samtidig er det slik at det er greit å ha en eco shitbox (kjører Prius her


Mitt tips er å prøve å lete en god MR2 til 3-40 lapper, ikke no turbobil. Dette er en bil som er plenty utfordrende, i følge noen rett og slett farlig, men samtidig latterlig lavt priset. Ei den i 5-10 år før du begynner å legge planer. BEAMS med 200 NA hk? 3SGTE? K24 Honda? V6?
Et godt chassis å bygge på er alltid billigere og enklere enn å ta utgangspunkt i noe som har 100hk og er laget for å suse i byen og ikke bruke drivstoff

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4