Den datsun må kanskje vinne

Jeg hadde en 80-ett-eller-annet corolla "grand lux" som du kunne sparke igjennom karosseriet de fleste steder grunnet rust (ble tvilsomt eu-godkjent med noen hull i dører + oppspiste skjermer "reparert" med gaffa tape som ble lakkert

), og hvor ca hver 2 skrue som ble forsøkt løsnet i motorommet (for å gjøre bilen vinterklar) knakk pga av rust. Mener den hadde allerede gått 329.000km eller noe sånt. Men til tross for det så var den både god å kjøre, startet hver eneste gang, og etter at clutchen røyk (som tilfeldigvis hendte rett etter at far hadde lånt den og kom hjem stolt av å ha kjørt fra en bmw i ett lyskryss) så brukte jeg den helt uten clutch i 2 mnd eller noe sånt hvor den ble rivd i gir - og den bare fortsatte virke. Sååå... Stygg? Check. God bil? Visst faen.
Ble "lurt" av en kompis til å kjøpe GTI'en. Strøken bil og alt det der, så var ikke som det var noe slitent eksemplar. Importert fra tyskland med lav km og hadde siste utgave av motoren de ble levert med (som var noe drit for ingen skjønte seg på den og som alt annet VAG drit så røyk ting). Men etter å ha hørt alt skrytet og gnålet om hvor FETT gti skulle være så var det bare en gedigen skuffelse. Jeg hadde planene klare med G60 breddere, borbet 9x16" b1 felger, rallye front med panserleppe og alt det der... Ble til at jeg brukte den som bruksbil + vinterbil og så ble den solgt. Golf MKI + II + III kan suge en svett en.... Syns faktisk MKIV karrosseriet er pent, og hadde ikke takket nei til en R32.