Ja da har vel jeg endelig handlet meg bilen jeg alltid har tenkt å eie meg.
Planen var å ha den som den var og evt oppgradere til en 4age maskin, men var på gatebil i september og satt å tenkte, hmm jeg har jo egentlig den perfekte banebil.
Så nå har jeg handlet meg en SR20 maskin og convertion kit fra KE convertion i australia for å gjøre ombyggingen litt lettere.
Spec på motoren:
Acl racing lager
Eagel råder
CP stempler
Totalseal stempler ringer.
Cometic stål toppackning
Arp 2000
Nai racing kamdrev
Tomei kamaxeler
G-reddy Plenum insug.
Gtx2867r turbo
Act clutch
Nuke fuel rail, an8
Greddy front sump på bunpanne.
LINK G3 data sprut.
Han jeg handlet motoren fra hadde benket den til 450hk på hjul med E85 racefuel.
Planen fremover:
-Bygget om en 240 bakaksling men true track sperr
-FÃ¥ laget en mellomaksling
-Bygge bensinsystem ved bruk av org tank.
og myemye mer.
Skal se om jeg får oppdatert etterhvert som prosjektet går.
Litt bilder da er jo alltid kjekt.



Lite bilder men vil komme mer etter hvert.
Planen var å ha den som den var og evt oppgradere til en 4age maskin, men var på gatebil i september og satt å tenkte, hmm jeg har jo egentlig den perfekte banebil.
Så nå har jeg handlet meg en SR20 maskin og convertion kit fra KE convertion i australia for å gjøre ombyggingen litt lettere.
Spec på motoren:
Acl racing lager
Eagel råder
CP stempler
Totalseal stempler ringer.
Cometic stål toppackning
Arp 2000
Nai racing kamdrev
Tomei kamaxeler
G-reddy Plenum insug.
Gtx2867r turbo
Act clutch
Nuke fuel rail, an8
Greddy front sump på bunpanne.
LINK G3 data sprut.
Han jeg handlet motoren fra hadde benket den til 450hk på hjul med E85 racefuel.
Planen fremover:
-Bygget om en 240 bakaksling men true track sperr
-FÃ¥ laget en mellomaksling
-Bygge bensinsystem ved bruk av org tank.
og myemye mer.
Skal se om jeg får oppdatert etterhvert som prosjektet går.
Litt bilder da er jo alltid kjekt.



Lite bilder men vil komme mer etter hvert.