Da er prisene klare og det er klart for bindende påmelding til vårt store landstreff i Arendal fredag 11. til søndag 13. juni. Med bindende påmelding menes det at jeg ikke vil garantere at noen får tilbake penger om dem allikevel ikke deltar på treffet, det kan vi heller vurdere i ettertid når alle regninger er betalt 
Dere er heller ikke nødt til å betale på forskudd, men for dere som ønsker en seng å sove i så gjelder førstemann til mølla prinsippet. Ellers er det også priser for teltplass men dere kan da selv velge når dere vil betale; med tanke på administreringen av dette håper jeg at så mange som mulig betaler forskudd
Prislisten er delt opp i flere pakker enten om dere vil bo en eller to netter, og om dere tar med egen bil eller er passasjer hos andre. I tillegg tilbys det frokost på lørdag og søndag for dem som ønsker det, på frokosten er det kun forhåndspåmelding pga at kjøkkenet trenger antallet personer senest en uke før! Dere vil få matkuponger som gir dere rett til antallet måltid dere har bestilt
Prisene er da som følger:
Seng med bil en natt: 330,-
Seng med bil to netter: 440,-
Seng uten bil en natt: 230,-
Seng uten bil to netter: 340,-
Telt med bil en natt: 230,-
Telt med bil to netter: 290,-
Telt uten bil en natt: 130,-
Telt uten bil to netter: 190,-
Frokost pr morgen kr 50,-
Om dere studerer prisene litt ser dere at bil koster 100,- uansett om det er en eller to netter. Fører av bil betaler dette, så får eventuelle passasjerer dele den summen med ham direkte. Passasjerer betaler da "uten bil". Prisene inkluderer vask og opprydning av et internathus for dem som betaler for seng, og for vask og opprydning av et hus med toaletter, kjøkken og oppholdsrom for alle. Internathuset inneholder en rekke rom hvor det er fire senger på hvert rom. Jeg fordeler personer på disse rommene etter betaling men for å gjøre dette enkelt så vil jeg ikke ta stilling til forespørsler om at enkelte vil bo på samme rom. I utgangspunktet vil jeg prøve å plassere folk som betaler med samlefaktura på samme rom
Dere må selv ta med pute, trekk og sovepose eller dyne. Det er totalt 32 sengeplasser tilgjengelig.
Dagsgjester på lørdag som ikke har behov for overnatting og ikke vil stille med telt trenger heller ikke å betale noenting
Betaling gjøres til:
Kristian Larsen
Storåsen 47
5132 Nyborg.
ts-ogn kontonummer: 7401.66.17230
Når dere har betalt så send meg en PM som detaljert forteller hva dere har betalt for, dvs: Navn på alle personer det betales for. Navn på betalende person og summen som er betalt. Hvilken overnatting eller begge netter? Hvilke dager dere ønsker frokost. Telt eller sengeplass, med eller uten bil. En slik PM kan se slik ut:
Jeg håper vi kan få så mange forhåndsbetalinger som mulig, men særlig for dem som ikke ønsker å sove i telt så er det viktig å betale fort. Sjekk denne posten jeg har skrevet her før dere betaler for jeg informerer her om internathuset skulle bi fullt.

Dere er heller ikke nødt til å betale på forskudd, men for dere som ønsker en seng å sove i så gjelder førstemann til mølla prinsippet. Ellers er det også priser for teltplass men dere kan da selv velge når dere vil betale; med tanke på administreringen av dette håper jeg at så mange som mulig betaler forskudd

Prislisten er delt opp i flere pakker enten om dere vil bo en eller to netter, og om dere tar med egen bil eller er passasjer hos andre. I tillegg tilbys det frokost på lørdag og søndag for dem som ønsker det, på frokosten er det kun forhåndspåmelding pga at kjøkkenet trenger antallet personer senest en uke før! Dere vil få matkuponger som gir dere rett til antallet måltid dere har bestilt

Prisene er da som følger:
Seng med bil en natt: 330,-
Seng med bil to netter: 440,-
Seng uten bil en natt: 230,-
Seng uten bil to netter: 340,-
Telt med bil en natt: 230,-
Telt med bil to netter: 290,-
Telt uten bil en natt: 130,-
Telt uten bil to netter: 190,-
Frokost pr morgen kr 50,-
Om dere studerer prisene litt ser dere at bil koster 100,- uansett om det er en eller to netter. Fører av bil betaler dette, så får eventuelle passasjerer dele den summen med ham direkte. Passasjerer betaler da "uten bil". Prisene inkluderer vask og opprydning av et internathus for dem som betaler for seng, og for vask og opprydning av et hus med toaletter, kjøkken og oppholdsrom for alle. Internathuset inneholder en rekke rom hvor det er fire senger på hvert rom. Jeg fordeler personer på disse rommene etter betaling men for å gjøre dette enkelt så vil jeg ikke ta stilling til forespørsler om at enkelte vil bo på samme rom. I utgangspunktet vil jeg prøve å plassere folk som betaler med samlefaktura på samme rom

Dagsgjester på lørdag som ikke har behov for overnatting og ikke vil stille med telt trenger heller ikke å betale noenting

Betaling gjøres til:
Kristian Larsen
Storåsen 47
5132 Nyborg.
ts-ogn kontonummer: 7401.66.17230
Når dere har betalt så send meg en PM som detaljert forteller hva dere har betalt for, dvs: Navn på alle personer det betales for. Navn på betalende person og summen som er betalt. Hvilken overnatting eller begge netter? Hvilke dager dere ønsker frokost. Telt eller sengeplass, med eller uten bil. En slik PM kan se slik ut:
Kristian Larsen betaler xxx kr for Kristian Larsen og Markus Lundberg. Sengeplass natt til lørdag og natt til søndag med frokost på søndag for begge personer. To biler.Om det er noen spørsmål så still dem her i denne tråden om dere tror spørsmålet er av almenn interesse, eventuellt send meg en PM med spørsmålet

Sist redigert av CelicaTurbo den 23 jul 2004 17:02, redigert 1 gang totalt.
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet