GhostRider88 skrev:Så du hadde beholdt CRT skjermen og adsl linja til den var oppbrukt, hvis du hadde skaffet deg skikkelig rå gaming pc?magnesmurf skrev: Å kjøre med billige kina dekk på den bilen blir som å kjøpe seg en skikkelig rå gaming pc, med det råeste online spillet tilgjenglig, for så å spille det med ADSL 1GB linje og gammel CRT monitior som skjermNår det gjelder polering blir det gjort av proffe etter anbefaling av David. Men han skal ta en vurdering først, ikke sikkert det er nødvendig med ny polering. Skal uansett nevne at det er coating på den. Blir den polert på nytt, blir det også ny coating.
Har bestilt H&R Monotube høydejusterbare coilovere (http://shop.brakes.no/h-r-monotube-hoyd ... 39794.html). Dette ble avgjort etter en del research av meg og David. Bestemmelsen ble faktisk tatt tirsdag etter anbefaling fra en som har eid mr2 i flere år. De godt balansert mellom komfort og stivhet. Polyforingene er av typen powerflex (lilla farge beregnet til gatebruk). Så trygg på at det ikke blir for stiftDet var også ett viktig kriterium for valg av coilovere.
Når det gjelder dekk er dette noe som kommer senere. Dekka er bare kjørt rundt 2 sesonger etter bytte. Så venter til de er modne for utskiftning. Som kan bli ganske snart med ekstra krefter bak ryggen![]()

På den litt mer seriøse siden. Hvis du ikke utnytter potensialet i bilen, kan du slippe unna med billigdekkene. Men hvis du skal utnytte at bilen er såpass påkostet og oppgradert burde du virkelig kjøpe noen skikkelig sportsdekk. Utrolig surt å miste kontroll over bilen når du tester grensene fordi du har dårlige dekk. Og regner med at du ikke legger nærmere 100k i masse oppgraderinger uten å teste hva bilen er god for når den er ferdig

Aner ikke hva David kjenner av folk med poleringskunnskaper, men hvis de ikke er godt kjente folk på DCN ville jeg styrt unna. Med all den jobben jeg la i å få den bil så strøken som mulig, ville det vært veldig synd hvis det resultatet ble ødelagt. Du kan heller få noen av folka på DCN som holder til i Mjøndalen til å strigle opp bilen mens den står hos david. Vet om flere som kan gjøre den jobben når det blir aktuelt, hvis du ikke vil ta den med hit igjen når den er ferdig

Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren 
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.

1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.