TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• CELICA GT-FOUR ST205 3SGTE

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#45847  av CelicaTurbo

dem ligger vel priset rundt 230.000 for de tidlige modellene, den dyreste jeg har sett var en 96-97-modell tror jeg det var, for 270.000.. Dem er seriøst mye dyrere enn de vanlige Celica modellene fra samme årstall, omtrent 100.000 dyrere faktis... men, så var nybilprisen også milevis unna de andre Celicaene også da (var også slik for Celica mk5, som også her er grunnen til at GT4 koster en del mer enn GTi).

#45889  av Speeder

jepp... Rundt regnet kan du plusse på 100k på en vanlig GT. Mye av det er jo den sinsyke avgiften på effekt og vekt....

Mener å ha lest inne på sidene til han danske eieren, att nypris i danmark for en 1995(?) var rundt 800k

#45900  av CelicaTurbo

selv bruktprisen i Danmark er ekstremt høy, det er snakk om at MR2 mk2 koster over 180.000-200.000 for en tidlig 90-modell.. :shock: lønningsnivået er omtrent det samme etter fratrekk for skatt..

#45913  av sleeper

dæven... og vi klager...?!

#45950  av CelicaTurbo

ja før trodde jeg at det var ille her, og at det kun var nybilprisen i Danmark som var høy, men etter å ha vekslet noen eposter med en danske som er innom her av og til så forstod jeg at saken var tilsvarende for bruktbiler også..