Bilen er nettopp EU-godkjent. Nærmer seg 350,000 km.
Hatt mer problemer med coil feil i det siste. Veldig irriterende, men ikke uvanlig.
Ellers var det rustet hull i katalysator røret, så denne ble byttet på Toyota. Fikk tak i ny katalysator på skruvat, men det måtte en del tilpasning til før den passet 100%.
Håndbrekk bak ble skiftet og justert opp. DET var et helsikes arbeid. Tok flere timer med fikling før jeg fikk alt på plass. Bilen fikk nye skiver og klosser bak i samme slengen. EBC klosser og skiver.
Er en del slakk i bakvogn, har skiftet ut de nedre armene, med de indre foringene, men er enda slakk i kuleledd/foring på spindelen begge sider.
Har prøvd å ta ut det kuleleddet, men har ikke sjans med spindelen montert på bilen.
20190623_104820.jpg (3.6 MiB) Vist 13617 ganger
Motoren går veldig pent nå. Tok en service i sommer. Girkassen sjalter silkemykt.
Vurderer kjøp av nyere bil, så spørs om ikke denne blir parkert og lagret for vinteren.