Nå står det i annonsen nå at det er en 94modell, så mulig han har endret det, men som du sier 96mod iflg SVV.
Til 750lapper bør man kunne forvente en ganske så strøken bil vil jeg si, men det er jo opp til kjøper.
Som selger ville jeg i alle fall ha tatt kontakt med SVV og fått endret til korrekt opplysninger i vognkortet, men spørs jo om han er redd for å stikke fingrene inn i et vepsebol

Mener Magne her på forumet gjorde det med sin gule MR2? Men mulig jeg blander med noen andre, var ikke noe problem det i alle fall.
No name clutch virker også litt sånn jalla å legge ved opp-ned bilde av, sammen med billige Japan Racing felger (ikke noe vondt om JR, har det selv), så trekker det litt ned på Totalinntrykket. Justerbart turbotrykk og coilovers sier jo at bilen har vært littegrann mekket på, uten at det heller trenger å bety så veldig mye. Coilovers bør være innført i vognkortet til den prisen, eurospec eller ei. 2jz er jo skuddsikker, men ikke idiotsikker? Særlig ikke etter 220k, så ville nesten ha vurdert å be om komp-test, men det igjen er opp til kjøper/selger. Kunne ha tatt seg bryet med å støvsuge bagasjerommet, og det er en stygg flekk under lokket som ligger over bagasjerom.
Pluss for at bilen ellers ser ganske så strøken og uskrudd ut, og som selger selv sier, eurospec turbo/manuell er en sjelden kombinasjon.
Lykke til