ArildM skrev:Det hadde i alle fall blitt unik, det skal jeg ikke argumentere på
2GR Celica hadde vært kult da
Men stien er nok enklere om du går for en SW20.
Er forresten SW20 MR2 på Mighty Car Mods nå fremover for de som har lyst å se det. De er ganske grønne på MR2 virker det som, men er jo god underholdning da 
Der er en gt4 i australia med v6, han brukte evig tid på prosjektet, men det kom jo av at han måtte prøve å feile ganske mye for å finne ut hva som passer.
tl;dr de v6'ere som har riktig splines til å gå i girkassen til gt4 med borring av noen få hull vil kunne passe på samme fester slik som en mr2, problemet er transferboxen til gt4 kommer i interference med noen deler av motoren og kan ikke bare kappes av, en transferbox på en rav 4 bensin 4x4 har ikke dette problemet, MEN den har lavere utveksling.
Det jeg ikke har tenkt ut enda, vil dette bli ett problem med gt4 bakaksel og rav4 girboks, for framakslingen kan jo ha en helt annen utveksling, må en åpne opp gt4'en og flytte den over til rav'en for og ikke få slep i bakakslingens hjul så er det litt VEL mye mer enn jeg gidder.
Har overhalt og fullservet 3sgte i min per dags dato, så det får bare være slik atm
V6 som passer i MR2 passer dog på samme måte i Celica T18 FWD (non-gt4) om noen er interessert :p