ArildM skrev:Er ikke Motec sprutet du har noen år gammelt?
Kanskje noe nyere PNP greier hadde funka bedre?
Bare kikker på MightyCarMods og de skryter no innmari av Haltec sprutene de kjører med, men så er de jo sponsa av Haltec også
Litt glad 3.gen motoren er "bone stock" med litt BPU, bank i bordet, går fortsatt fint
Ikke vært på EU enda da 
Tja, sprutet gjør jobben helt perfekt, nyere hadde nok gjort jobben bedre, om jeg hadde satt på mer følere her å der å fått mer data inn til sprutet for "things to do" men så lenge jeg er begrenset med originalt innsug så er det ikke noe poeng å prøve å bevege seg over en 350 hester ish, har snakket litt med diverse folk som har kraftige 3S-GTE motorer og center feed intakes er ganske bås, dvs jeg må re-pipe hele inntaket og mappet om alt, snakker enda en kostnad på 40-50k for å få alt good to go.
Bilen går flatt speedometer på autobahn, poenget mitt er å ha en "Grand Tourer" som går veldig bra, jeg skal ikke vinne noe race, den skal bare gå bra og gå hele tiden.
Satser på at når det nye fordelerlokket og coilen er montert så er vi asjur og bilen går som en kule igjen.
Har smådeler avtalt med en kar som skal skrape en celica sti og det er samme delene, så blir bilen bra
Regner med det blir som det alltid har blitt, bilen er bare til salgs når jeg er forbanna.... Når jeg ligger på den fantastiske spoolen å hører på lyden å bygger opp til 1.4 bar i et fantastisk hyl, tar en sving i 160 kph og kjører forbi en homofil i en Tesla som han/hun/hen ikke er LITT kompetent nok til å føre..... Så er alt tilgitt, det er nok derfor vi menn blir "suckers" i alle saker involverende kvinnfolk, for vi ser bare løsninger å hvordan vi kan hjelpe best mulig.... rofl