Gamle bilen min

Den er ikke oppbygd, det vil jeg tro er en bil som har vært foretatt rammebyttte på eller større konstruksjonsmessige endringer, men ikke siter meg på den

Ombygd er den nok derimot definitivt
Style Auto kittet ble montert i 1990 i tyskland og har alle TuV papirer.
Eller var også coiloversene levert med TuV spesifikt for dette understellsnummer, men ser ut som at de er blitt tatt av.
Eneste som ikke er godkjent er "toppen" som de så fint skriver i annonsen, men spørs hvem du treffer på når du skal på eu

Solgte forøvrig bilen for nesten av det dobbelte i forhold til nåværende bud.
Den er (var) dønn strøken både i lakk og mtp rust, ble plukket helt ned i småbiter i sin tid, og lakkjobben som er snart 10 år gammel(?) holder seg fortsatt godt ser det ut til. Så om noen kjøper den for 50-60 lapper mener jeg de har gjort en god handel. Bare recaro stolene er verdt plenty dollarinos, de også forøvrig en sjelden option originalt i 88-89 i super edition utgaven. Var også montert ett ratt som var en sjelden dealer option, men det ser ut til å være borte nå...
Så ja, bilen er ombygd, men for virkelige kjennere er det brukt veldig sjeldne enten OEM eller TuV godkjente modifikasjoner. Synd felgene som står på nå ser forferdelige ut
Bilde av bilen med felgene som ligger ved siden av nå:
download/file.php?id=54637&mode=view
Bilde fra bilmesse i Trondheim når den var på utstilling:
download/file.php?id=54627&mode=view
Kanskje ikke etter alles smak, men det var en utrolig morsom bil for min del den tiden jeg hadde den.