Heisann
Har vært passiv bruker i mange år nå, men tenker å komme tilbake smått igjen med en ny prosjekttråd som omhandler min lille iq
Det som en gang var både toyota jobb og hobby har de siste årene vært bare bmw.
Tiden og bmw'er har kommet å gått, mens mine toyotaer har stått. med unntak av denne.
Kanskje IQ'en starter fasen "back to the toyotas". Den lille IQ'en er en pendlebil jeg har hatt i over 3 år nå,
Bilen har 1,4 liters dieselmotor, webasto, el. innfoldbare speil, aut. nedblendbart speil, og keyless go.
Har mange planer, og noe av dette er allerede gjort.
For lesing og egen loggs skyld vil jeg spre dette litt utover i de første postene mine, og oppdatere lista/planen i denne posten etterhvert. Stay Tuned
Allerede utført (før kjøp):
Foreløpige planer:
Har vært passiv bruker i mange år nå, men tenker å komme tilbake smått igjen med en ny prosjekttråd som omhandler min lille iq
Det som en gang var både toyota jobb og hobby har de siste årene vært bare bmw.
Tiden og bmw'er har kommet å gått, mens mine toyotaer har stått. med unntak av denne.
Kanskje IQ'en starter fasen "back to the toyotas". Den lille IQ'en er en pendlebil jeg har hatt i over 3 år nå,
Bilen har 1,4 liters dieselmotor, webasto, el. innfoldbare speil, aut. nedblendbart speil, og keyless go.
Har mange planer, og noe av dette er allerede gjort.
For lesing og egen loggs skyld vil jeg spre dette litt utover i de første postene mine, og oppdatere lista/planen i denne posten etterhvert. Stay Tuned
Allerede utført (før kjøp):
- - Lasteholdere
- Takboks (jet ski boks?)
- Vindavvisere
- Plastidippede hvite felger.
- Sotede baklykter
Foreløpige planer:
- - Endring av div smålys utvendig (led og markeringslys).
- Ekstralys
- Bedre horn, bilen høres ut som en småbil/scooter
- Seter med varme, Porsche Macan 18 veis el seter (plan A), Bmw 3 serie sportsseter (plan b)
- Heving
- Bredding
- Andre hjul på penere felger
- Helintegrert Dab+
- Bluetooth handsfree og streaming.
- Android eller lignende medieenhet, med STOR skjerm.
- Bedre kupebelysning (originalt er håpløst dårlig)
Til vurdering:
- Solfilm
- Tuning
- Hengerfeste
- Stereo oppgraderinger? (18" ground zero? )
Sist redigert av mr292 den 30 jan 2021 16:03, redigert 2 ganger totalt.
- 91 Mr2 3VZ-FE v6
- 94 Celica Gt4 ST205
- 09 IQ, pendlerbilen
+ VW trans, masse bmw, sykler og båter
- 94 Celica Gt4 ST205
- 09 IQ, pendlerbilen
+ VW trans, masse bmw, sykler og båter