Er nok inne på noe der

Såpass strengt det har blitt i dag er jeg sånn sett glad jeg har blitt kvitt begge mr2ene på den måten. Det er fantastiske biler begge to, men jeg orka rett og slett ikke å begynne med veien å gå for å få ting godkjent

Følelsen av å kjøre med noe som ikke er innafor i dag ble bare verre og verre, skulle man havne i ulykke kan man i verste fall få regresskrav +++ om man kan pinne den minste detalj på at man kjører en bil som er ulovlig trimmet. Det i seg selv er vel grunn nok til at man ikke heelt klarer å kose seg bak rattet slik som man skal.
Får bare håpe den finner et godt hjem, en gang i tiden
Litt spent på hvordan markedet for veteranbil/hobbybil blir fremover, med den eksplosjonen som har vært i priser på gammel Toyota, og mtp hvor lenge enkelte ligger (Soareren til 350k ligger fortsatt ute), så er jeg spent på om prisene vil falle noe kombinert med at corona går over og at folk heller vil feriere i syden neste sommer enn å dra på Norgesferie.
Ikke at det ene utelukker det andre, men ser for meg at mange som har kjøpt hobbybil nå har kjøpt det i mangel på andre ting å bruke fritiden sin på. Vet om flere som har solgt båter til fantasipriser denne sesongen, særlig god timing for de som har kjøpt utenfor sesong, eller for noen år siden da ting var helt annerledes.