TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sommertreff pÃ¥ ARCTIC CIRCLE RACEWAY

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#46369  av jan-erik

Jeg skal dit. Se forøvrig http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2559 for mer om saken og de herfra som skal dit.

Du kan bare glede deg til banekjøring, det blir nok garantert ikke siste gangen du gjør det :-)

Hva slags bil kjører du Trial?

#46370  av Trial

Har en 1990 mr2 mkII gti... Har ikke fått gjort annet enn å sette på kn-filter ennå,men regner med at det skjer litt mer etterhvert! :)

#46372  av Trial

Skal vi kanskje ordne sånn at alle fra ts-ogn møtes her i Mo I Rana,så kjører vi i kolonne herfra alle sammen? Hadde vært litt kult...
Er jo bare tre mil til ACR herfra! Kjekt å bo så nært! :lol:

#46381  av Master

det blir kanskje litt vanskelig i og med at alle mest sannsynlig vil komme på forskjellige tidspunkt. MEN: jeg mener vi fra forumet burde stå parkert på samme plass der inne.. som et slags toyotatreff på "sommertreff" ;)

#46387  av angrykid

Har meldt meg på til utstilling av bilen, så jeg skal betale avgiften i morgen eller noe slikt. :) Skal ikke kjøre i år, det tør jeg ikke med tanke på dekk/holdbarhet på bilen, den er såpass fersk i mine hender at jeg ikke vil utfordre noe særlig med den enda. :)

Skal heller gjøre den til showbil tror jeg.

#46412  av Trial

Ja,vi burde få til en liten "stand" her.... :wink:
Har sett noen som kjører rundt med klistremerke med web-adressa osv til ts-ogn,er det noen som vet hvem som lager disse? Vil veldig gjerne ha et par sånne å sette på bilen...

#46415  av Phantom3D

Gjør et raskt søk i forumet så finner du det. Du kan få i flere varianter!

#46469  av MRQuoc

Trial skrev:Ja,vi burde få til en liten "stand" her.... :wink:
Har sett noen som kjører rundt med klistremerke med web-adressa osv til ts-ogn,er det noen som vet hvem som lager disse? Vil veldig gjerne ha et par sånne å sette på bilen...
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1333

;)

#46613  av henrixxx1

Æ VIL Å VÆRE ME!!!
bare så FORBANNA synd at jeg er på havet da :evil:

#46617  av Foe

Mulig jeg og noen kompisser skal nedover med en celica!
Banekjøring med mk2 Må sees=)

#46702  av angrykid

Foe skrev:Mulig jeg og noen kompisser skal nedover med en celica!
Banekjøring med mk2 Må sees=)
Når drar dere i tilfelle? Det er mulig jeg kjører nedover fra setermoen / troms på fredagen en gang, så si fra om dere kjører forbi i den tiden :)

#46868  av Tommy

er det noen fra bodø som skal nedover? vi er flere i min krets som skal reise, artig om vi hadde reist sammen