Det vi ser nå er bare begynnelsen, selv for egen sak så merker jeg kostnadene godt, og jeg har så godt som ingenting i lån.
F,eks båtfolket merker saken godt, en jeg kjenner har en båt til 1.8 million og fikk kjøpetilbud på 700 av forhandler nå som han kunne tenke seg å kvitte seg med litt lån... Dette kommer til å skje i hobbymarkedet på bil også, en masse overprisede greier blir liggende og valgene er å selge med stort tap, bite det i seg å beholde det eller brenne inne med driten.
Jeg kan bare råde de fleste som har hobbygreier som biler å sykler å slikt, for guds skyld ikke ha store lån på det, for verdien av det du sitter på er ikke en selv som bestemmer, ja mange vil nok gi penger for mye rart, men poenget mitt er liksom at dem kan ikke oga det er nå så usikre tider.
Det vil komme mer entusiastgreier å slikt for salg fremover, jeg så en ekstrem økning i amerikanske biler for litt siden, naturlig nok da siden det er så mange flere av dem og det har vært litt sånn sosialt sett nesten forventet at om du ska ha veteranbil så skal du ha en sånn.
Bydde småpenger i går selv for en eldre FZR 1000 som må plukkes ned og renoveres, artig motorsykkelprosjekt om jeg får det