RumpShaker skrev:Traff ham første gang på Lagunen torsdagkennethx skrev:MR2'en til Giskus? Innpå her?Hehe, jaggu kom han seg ned... Kjenner du denne karen? Den bilen går jo her i Florø(jobber med eigeren).
Jeg skulle jo være med, men måtte jobbe! Surt...
gissgass skrev:hallo gutter jeg heter gissgass innpå forumet.takk for at jeg fikk hilse på dere på lagunen på torsdag. konge treff. Gleder meg veldig til toyotatreffet i arendal i juni.skal prøve og ordne meg fri slik at jeg kan komme ned blandt skikkelig folkTOGGY THE MAN!!! jøsses! venta lenge på at du skulle engasjere deg her... Hirrhirr![]()
![]()
Har forresten fått tatt noen andre bilder av babyen min som jeg skal få mailet inn
gissgass skrev:Eller er det den Suprane i Trondheim?Alf (@lpher) har mk4'en i Trondheim ja, originalt utseende på.
cameleon skrev:Vælkømminnj te forume ja gissegassenhaha kim! må ikke skremme bort nye medlemmer nå da*kosepå*
gissgass skrev:Eller er det den Suprane i Trondheim?Correctemundo!
chris skrev:Ja tenkte jeg skulle grine til bossen og ordne meg fri den helgagissgass skrev:Eller er det den Suprane i Trondheim?Alf (@lpher) har mk4'en i Trondheim ja, originalt utseende på.
Skal du være med til Arendal altså, gissgass?
Velkommen hit til forumet og ts-ogn