Takk for tipset

Virker å være godt støydempet for alderen så det er i alle fall brukt mye av noe for å få den godt isolert
Blir vel i kjent stil å plukke ned det meste etterhvert for å få det inspisert og sjekket at det er greit.
Sliter litt med at ene xenon pæren ikke vil lyse opp. Har forsøkt å bytte men fortsatt ikke noe lys. Ble byttet ballast rett før jeg kjøpte bilen, men dette ble byttet med en annen ballast fra en annen Caldina som også var 20 år gammel, så rett og slett mulig at det er maks uflaks og enda en gåen ballast. Fikk tak i 2 nye Denso enheter fra en Xenon sjappe i England for rett over 1000,- for begge (Toyodiy sier 1000usd per stk nye...

), så må i verste fall bare ta av fangeren og bytte ballastene, kanskje like greit siden det er gamle styringsenheter. Bilen har også fått montert et system for å få til DRL (kjørelys), og jeg synes å kunne skimte en del kabler som er fiksa med elektrikertape og dårlige kabelsko, så rett og slett mulig det er noe jalla her også.
Full gjenomgang på dette og håper det blir greit før den 10. mai når jeg skal på visning.
Originalt har vist ikke bilene kjørelys i japan, og på auto setting så slår ingenting seg på før det blir mørkt som natta (lyssensor i dashen som skal fikse dette). Men setter du på auto, eller setter på lysene dimmes både dashbordet og alle knappene i senterkonsollen slik at du ser nada når det er sol ute, så jeg må nesten bevare DRL kontrolleren som er der. Evt røske ut alt og finne egen løsning.
Har i alle fall fått lest meg opp på Xenon pærer. Forskjellen på D2S, D2R og D2C pærer feks...