Er det ikke flat anleggsflate?
Smør hele greia, så tynt lag med RTS Silikon helt ytterst, veldig tynt

Makk skrev:Er det ikke flat anleggsflate?Nei, ikke helt flat annleggsflate. Så på baksiden er det en liten sprekk rundt hele. Ikke så dumt å vurdere noe silikon inni der for å holde det tett. Skal se på om det kan være en løsning.
ArildM skrev: ↑12 apr 2023 11:30 Fyller du 95 bensin på 2GR bilen?Nei, dette er lexusen. Skal måle forbruk 98 opp mot 95.![]()
Bra mtp forbruk forresten! Ca samme som jeg klarte å tvinge 3.gen 3sgte motoren ned i![]()
ArildM skrev: ↑03 jul 2023 08:09 Gratulerer med "nybil"Har allerede vært på byggevarehandelen og lesset bilen full av rask. Inkludert å legge litt ting på taketVurderte Yaris Verso selv jeg, så stygg at den er kul
![]()
Har jo en tråd her inne på TS-ogn med en likedan gullfarget en:
viewtopic.php?p=440000&hilit=yaris+verso#p441063
I etterkant av å ha solgt min IS300h kan jeg ikke si at jeg har angret noe som helst. Den bilen var utmerket til EN ting, og det var langturer på tørt sommerføre. Ellers slet den dekk, hjullager foran, var nervøs på alt annet enn tørt sommerføre, og udugelig som vinterbil.
Beste bruksbilen jeg har hatt var Prius 2010(?) modellen jeg hadde. Utmerket på vinterføre, praktisk, gode seter og egentlig en super brukis. Får også Prius med 4x4 men de er enn så lenge litt "dyre".
Uansett, nyt det å ha en bil du ikke trenger å være redd for![]()