TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prisliste og betaling av ts-ogn landstreff Arendal!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#46334  av CelicaTurbo

vel, nå er det bare to damevennlige rom ledig.. med mindre det bare er for en natt, mulig det passer for å få inn flere da :)

#46341  av densortecelicaen

MRQ skrev:
densortecelicaen skrev:Vikersund stiller opp...! hørtes ut som dette kunne bli livlig... hehe... were to sign sier jeg bare... :)
du var ikke tilfeldigvis på en statoil i Drammen der to små jenter skrøt av stylinga di ? :mrgreen: .. jeg var på plassen der .. må ta tak i meg neste gang .. jeg var litt slapp med å kontakte deg der ;]

ikke statoil tror jeg...!? har bare vært på snappys en tur.. ellers har jeg kjørt forbi statoil i drammen bare...

#46365  av CrazyKnight

Jeg MKIII'n min tar nok en dagstur på lørdag, tenker jeg. Må jo kikke litt på andre vidundere også, og kanskje snappe opp et tips eller tre... :D
Tror desverre ikke jeg rekker å få på effektanlegg i tide da... Kjipt!

CrazyKnight

#46536  av RumpShaker

Nå har jeg ordnet med overnatting, så jeg og dama er klar!
Hvor mye er det å betale for bil og dame alle dagene da (uten overnattinger og mat)??

#46563  av CelicaTurbo

Det koster ingenting :) Egentlig må vi betale 100,- for hver bil men antar at det gjelder biler som overnatter på området kun, ikke besøkende biler.. i så tilfelle har jeg mistforstått noe stort :)

#46572  av RumpShaker

Jeg betaler gjerne et par hundrelapper selv om jeg ikke skal ha overnatting på området...
Bare for å hjelpe et så godt arrangement på pluss siden lissom!
Føler at jeg bør bidra litt siden dere andre ildsjeler har lagt ned så mye arbeid for å få til dette!! :D :D

#46578  av sleeper

nå får jeg toppen til motoren min i morgen... så nå skal jeg skru som pokker!!
så jeg kommer nok ned en tur på lørdagen jeg og!!får bare håpe at bilen er ferdig til da!

#46589  av CelicaTurbo

Rump: vi satser på at det ikke blir nødvendig med noen kronerulling.. blir det kritisk får jeg friste dere med rådyre hamburgere eller noe hehe :)

#46590  av sleeper

celicaturbo: hvis du lager en gooood burger til meg så skal jeg betale meget godt for den jeg! :D 8)

hm... det høres godt ut med burger nå.... er veldig sulten!(ikke sundt og spise så seint nå som bade sesongen snart er i gang) :oops:

#46599  av RumpShaker

CelicaTurbo skrev:Rump: vi satser på at det ikke blir nødvendig med noen kronerulling.. blir det kritisk får jeg friste dere med rådyre hamburgere eller noe hehe :)
hmmm.... jeg er med på burger! :D (bare det ikke er fra mcdonalds)

btw, så syns jeg at 100,- er ingenting for å "være me de store gutta og leke" :lol:

#46778  av CelicaTurbo

Da er det kun ett rom igjen som er ledig begge netter og det er et tomannsrom. Ellers en seng ledig i ett rom og et tosengs rom ledig natt til lørdag kun.

Siden det er såpass lite igjen nå plutselig så vil jeg oppfordre om at nye personer som ønsker rom ikke sender inn penger til konto men først sender en PM til meg og får meg til å bekrefte ledig rom og resservere..

Jeg har også plassert alle på respektive rom så når alt er klart antar jeg at jeg legger ut kart med navn så alle kan se hvor dem har fått sitt domene..

#47615  av gissgass

jeg kommer sikkert også. dama ville jo ikke følge med nedover så da må jeg finne meg ei annen dame!! :twisted:
Jeg tror jeg skal ligge i telt den helga!
Må det betales på forrskudd eller med oppmøte i arendal?

#47617  av gissgass

Er den laget noe spesiellt program for treffet ,som kansje har gått meg hus forbi?
Crusing eller lignende???

#47683  av CelicaTurbo

Det blir cruising, ustilling, masse preik og grilling og sosialt, og noe premiering :)

Om du vil bo i telt kan du betale i Arendal om du ønsker det :)

#47780  av PÃ¥l

Er ikke sikker på om jeg blir bare lørdagen eller overnatter fra lørdag til søndag. flott at det er mulig å betale når jeg er der, så jeg får bestemt meg, evt avtalt med Erlend, min fellow MR2-loco i Larvik 8)