Takk igjen

Er som å ha MR2 turboen og en kjedelig/diskret Avensis T25 pakket inn i en og samme bil, bare med "Rally" drivverk fra Celica GT-Four

Skal trolig en tur på Japsetreff i Trondheim i August, så det blir spennende å se om jeg får noe mer respons da

Som du sier, bilen er diskret, og det er akkurat det jeg liker med den. Planen om personlige skilt ble derfor raskt lagt bort. Eneste jeg kanskje kunne ha vurdert er Fujitsubo eksosen, den gir litt ekstra pusterom til turboen, som igjen skaper et fint lite løft i turbotrykk, og etter målingene og erfaringene jeg har funnet så er det liten eller ingen økning i støy

Gjentar meg selv men tall fra Fujitsubo:
Acceleration (40km/h to 100km/h)
- OEM: 5.1 sec.
- Fujitsubo: 4.3 sec.
- OEM: 191.5kw (260.4ps) / 5970rpm - 333.2N/m (34.0Kg/m) / 4250rpm
- Fujitsubo: 204.1kw (277.6ps) / 5970rpm - Fujitsubo: 352.8N/m (36.0Kg/m) / 4720rpm
Som bør gi en ypperlig bedring i forbikjøringspower, og 17hk / 20nm mer effekt for 10 lapper er vel ikke noe å klage på
Bilen har ikke Cruise control, men fant et firma som hadde "plug and play" cruise til de aller fleste Toyotaer med elektrisk speedometer (+++ masse andre biler), så vi får se om jeg dykker inn i det prosjektet også en gang. Blir i så fall verdens første, såvidt jeg vet, med cruise control (jeg var den den første til å oppgradere originalt ryggekamera).
Den Japanske assistenten fikk jeg aldri høre noe av da den var integrert i gammel "headunit", som allerede var dels fucka pga en av de to forrige Finske eierne hadde prøvd å oppgradere kart til europeiske kart

Men bilens spirit taler til meg hver gang jeg kjører