Ouch.
Får minner fra når jeg hadde en Ford Focus... På 160'000km var alt gåent, fikk fiksa den såpass at den gikk, og solgt den med tap, og var sjeleglad bilen gikk og jeg aldri hørte noe fra han som kjøpte den
Styreenheter, drivaksler, absmodul, dynamo, batteri, egr ventiler, dieselpartikkel, dyser som lak, det var som om den var laget for å gå ca 100-150k og så var det dynga neste.
Jeg mener, KAST i drivakslinger? Tenkte ikke det var noe som var mulig en gang
Var grei bil når den gikk, brukte lite, men damn jeg er glad jeg gikk tilbake til Toyota/Lexus. Det er kanskje ikke det mest fancy du kan kjøre, men det starter og går, og om noe skulle gå ille så er det med ca 6mnds varsel først med litt ulyder som kommer og går før det gravis blir så ille at du bestemmer deg for at nå fikser du det
Toyota <3
Får minner fra når jeg hadde en Ford Focus... På 160'000km var alt gåent, fikk fiksa den såpass at den gikk, og solgt den med tap, og var sjeleglad bilen gikk og jeg aldri hørte noe fra han som kjøpte den

Styreenheter, drivaksler, absmodul, dynamo, batteri, egr ventiler, dieselpartikkel, dyser som lak, det var som om den var laget for å gå ca 100-150k og så var det dynga neste.
Jeg mener, KAST i drivakslinger? Tenkte ikke det var noe som var mulig en gang

Var grei bil når den gikk, brukte lite, men damn jeg er glad jeg gikk tilbake til Toyota/Lexus. Det er kanskje ikke det mest fancy du kan kjøre, men det starter og går, og om noe skulle gå ille så er det med ca 6mnds varsel først med litt ulyder som kommer og går før det gravis blir så ille at du bestemmer deg for at nå fikser du det

Toyota <3
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4