Så veldig komfortabelt ut, men på nippet til for mye knapper. Kanskje enda bedre, 90talls Toyota. Der har du ultimat interør. Kan hoppe opp til 2000 så har man digitalt klima, med knapper. Navi og touchskjerm er fint, helt til det er 5-10 år gammelt, lagger, mangler kartoppdatering, funker ikke med telefonen din osv osv. Men med 2 din system så kunne man i alle fall bytte ut hovedenheten. Prøv det på en ny bil
Men sikkert bare vi som er gammeldagse
Funderer på å fjerne hele spilleren i Mr2n.
Sette inn en 12v forsterker med bluetooth tilkobling. Hadde det på Charaden, funka utmerket. Kobla seg til telefonen hver gang jeg kjørte, trengte jeg navi så var det google maps. Tror jaggu den hadde handsfree også.
Men om jeg setter telefonen i holder og bytter radiokanal på en app, selv om jeg står i ro, så får jeg vel 10k i bot?

Men sikkert bare vi som er gammeldagse

Funderer på å fjerne hele spilleren i Mr2n.
Sette inn en 12v forsterker med bluetooth tilkobling. Hadde det på Charaden, funka utmerket. Kobla seg til telefonen hver gang jeg kjørte, trengte jeg navi så var det google maps. Tror jaggu den hadde handsfree også.
Men om jeg setter telefonen i holder og bytter radiokanal på en app, selv om jeg står i ro, så får jeg vel 10k i bot?
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4