Da var diffene fylt på ny, renset magneter og hatt på 75w85 gl5 lsd fra Toyota på bakaksel, og samme viskositet gl5 castrol på senterdiff.
Føles veldig bra ut nå. Sikkert noe jeg bare tror selv, men bilen føles stillere og "smoothere" ut. Måtte kappe en 24kopp helt ned for å få laget verktøykombo som var smal nok til å få åpnet påfylinga av senterdiff, men det gikk heldigvis helt fint uten noe særlig problemer.
Null rattles og drit i interiøret etter at jeg bytta lysbryteren, føles sååå bra ut.
Og kombinert med litt kaldt fuktig høstvær, med vinterdekkene som er litt lettere og mindre dekk på....
Alt dette = perfekt vær for en turbobil. Guri så godt den går nå
Føles voksen og stødig ut, men samtidig som et våpen som man må behandle med respekt
Bilen er på en måte ferdig for min del, heelt perfekt
Føles veldig bra ut nå. Sikkert noe jeg bare tror selv, men bilen føles stillere og "smoothere" ut. Måtte kappe en 24kopp helt ned for å få laget verktøykombo som var smal nok til å få åpnet påfylinga av senterdiff, men det gikk heldigvis helt fint uten noe særlig problemer.
Null rattles og drit i interiøret etter at jeg bytta lysbryteren, føles sååå bra ut.
Og kombinert med litt kaldt fuktig høstvær, med vinterdekkene som er litt lettere og mindre dekk på....
Alt dette = perfekt vær for en turbobil. Guri så godt den går nå


Føles voksen og stødig ut, men samtidig som et våpen som man må behandle med respekt

Bilen er på en måte ferdig for min del, heelt perfekt

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4