TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #467223  av ArildM

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=371990873

Bilde

Ikke akkurat peent gjennomført rustsveising. Rare vinkler i stort sett alle hjørner av skjermene på den der :lol:

80k for en Mk1? Da tenker jeg at det bør være en ganske så strøken bil :?
 #467262  av ArildM

What? :lol: Han kunne jo fått motor gratis av han som kjøpte den opprusta Celicaen som lå for salg hele fjor vinter? :lol:

Godt tegn at de har overhalt hele motor, også lekker det olje allerede? :lol: På en FWD celica som kanskje er vedt 30k på en god dag?

Love it :D
 #467286  av ArildM

Celica av den årgangen er vel gaanske så flink til å ruste. Og med 275000km på telleren tror jeg heller jeg hadde dratt en tur til Sveriga å handla den over :lol:
 #467310  av ArildM

:lol:
Historien var vel noe ala dette sikkert? Noen kjøpte den der for alt for mye mens den enda så kurrant ut på 50 meters avstand. Bytta litt motordeler for å få den til å gå, fucka ledningsnettet når de skulle montere spiller. Prøvde å vise den på EU mens den enda gikk sånn høvelig? Fikk beskjed om at den var totalt opprusta. Dro hjem, dro ut litt tepper, så litt under. Og tenkte... Dette er en opprusta gammel Nissan. Fuckit... :lol:

Og nå 10 år senere, så er dette verdt noe? Neeeh.
  • 1
  • 275
  • 276
  • 277
  • 278
  • 279
  • 287