Så kommer jo jeg da, den ultimate kritiker, det ufattelige rasshølet fra Sunnmøre som stiller helt sinnssyke krav til prestasjon.... Men hva er en mann uten å prestere? Vi må ha noe å strekke oss etter! Å sant skal sies det at samfunnet gir oss som vil noe absolutt null å niks der.....
Over eller under 1 million i året? (Når utdanningen er ferdig selvsagt)
Om det er 500-600k etter 3 år som du nevner så kan du gi faen, du får det samme på Kiwi med ansenitet å litt overtid, å der trenger du ikke gå 3 år på 90 kroner timen å stipend lol
Om det er 100k bedre, så tar det 3 år til, pluss whatever du har tatt opp i studielån for å komme ovenpå, lang historie veldig kort, UNNGÅ STUDIELÅN SOM PESTEN ! INGENTING ER BRA MED STUDIELÅN SAMME HVOR HYGGELIG BANKEN ER !
Trodde du levde av børsemaking jeg, men jeg vet ingenting om deg, kan bare gi deg rådene fra erfaring som trailerkusk, skjetgris å generelt ape i alt av mekanisk, lol.
Hater å være partypooper, men ja, fakta er fakta.
Tro det eller ei, jeg vil deg ditt beste, å alle andre sitt også.
Helt til slutt? Lev på jallamat, nudler å whatever i 2-3 år, du sitter igjen med så mye mer i den alderen du beskriver, regner med det er 20-30, aller helst burde det være 20-25, MAX ! fra 25 og opp så burde lønna være minst 1 mill, eller over atm med de utdanningene du snakker om så burde det absolutt være såleis.
Alt ekstra? Bruk det på damer å raggen

Du vil ha med deg den perioden i livet, trust me.... Det blei pløgd mengder av villige i gamle dager også