Takk for innspill fra eksperten

Hehe, joda der snakker du svart
Denne var nok absolutt ikke det, tok en prøve først og den var som du sier mørk, men ikke svart. Ser mye sortere ut i boksen som du sier. Viste ikke det ang gulning av olje, da gjør det veldig fornuft at den gulner over tid.
Helte alt i tanken for spillolje, så jeg orka ikke ta noen nærmere inspeksjon. Vrei bare på rattet med tenninga av og bilen på liften, så var det veldig grei skuring å få bytta veske. Bare å passe på at beholderen ikke går tom. Ser noen tjoner med å tømme beholderen for servoveske med vakumpumpe eller kjøkkenutstyr, men det må jaggu være en tungvindt måte å gjøre det på.
Vesken var transparent og ikke grå som du sier, så Toyota har nok (nok en gang) konstruert noe ganske så skuddsikkert. Eneste jeg har sett er noen UK biler der hardlines ruster opp og begynner å lekke

Er vel noenlunde samme system på SW20? Kan aldri huske å ha gjort noe med servoen der. Eneste "trikset" der er vel å slå av og på tenninga noen gang hvis den henger seg? Det har jeg derimot ikke hørt har vært noe problem på Mk3.
På Caldinaen var den rød og fin, så vanlig atf olje der, må ha vært byttet nylig.
PÃ¥ Raven fant jeg ikke beholderen, for den har elektrisk servo