Ble ikke denne solgt for sånn 70k med masse bilder av dårlig lakkerte deler? Husker det var mer sånn grå bilder i en kjedelig garasje. Så 40k opp i pris for noen fine sommerbilder? Godt betalt for litt polering og et par gode bilder
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
TRD oljelokk er viktig på en 2T motor Samtidig så har noen faktisk kjøpt inn grenrør til samme motoren.
Men så har de spart på besinslanger:
Og satt på en billig biltemaslange. Ellers så tanken ganske uggen ut? Og det var smurt GODT med tectyl under den der.
Og satt inn no slags fleksirør som eksosrør
Så da spørs det om monterte coilovers er av billigste sort fra Temu, eller om det er noe skikkelig
Ellers synes jeg dette er fine biler Prisen var vel ikke heeelt urimelig heller.
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
Ikke det at jeg forsvarer noen daukjedelige audier, men denne var ganske unik, om den KM standen stemmer på V6 quattro bensin 2.4 så er det jo nesten uhørt bra eksemplar av en bil !
Det eneste jeg vet om den her, er at en jeg kjenner hadde samme bil i sedan å fy faen så mye den brukte på mila
Fin detalj med høner i annonsen på en "Twin Turbo Targa Two Color Racing Edition"
Tviler ikke på at forrige eier har brukt 600k på en nesten strøken bil, men jeg ville kanskje ha brukt de 600k på en litt annen måte? Mørkebrunt skinn og automat matcher ikke akkurat utsiden med sort og rødt. Ellers er to-tone biler utrolig sjeldent vellykket imho, med unntak av AE86 i hvit/sort kanskje.
Skjermbilde fra 2025-11-13 09-00-02.png (2.3 MiB) Vist 48 ganger
Defavarmer, våtservietter som legger igjen et ekkelt belegg over alt, og TRIPPEL Nissan logo i dørterskelen
Wrx er ikke noe alternativ Girkassene er håpløst underdimensjonerte på de.
Hadde mye heller kjørt L serien du linket til tidligere Men desverre ikke noe alternativ der det saltes til den store gullmedalje. Det har vært rundt 8-12 plussgrader her hele uka. Tror du faen ikke dem pøser på med salt?
Aha, det som er trøblet der igjen. Da må man vel til med å prøve å skaffe seg 6trinns med justerbar diff sikkert da.
Subaruen jeg linka til først var utrolig pen, hadde vært en fantastisk vinterbil, hadde det ikke vært for saltinga som du sier. Selv her innerst i skogene mot Sverige saltes det en del... Men så har vi E14 som er europavei, så må vel tåle litt.
Hvis jeg ikke hadde hatt Caldina så måtte det ha blitt en Subaru Stasjonsvogn av noe slag, heck hadde tatt en med automat, så kanskje den har levd livet litt mindre på turtalls-sperren. Men Impreza stasjonsvogn er kanskje litt liten? Var i alle fall angivelig grunnen til at Marty på Mightycarmods solgte sin.
IS300 med 2jz, 4x4 og stasjonsvogn finnes jo, men da snakker du sjeldne saker, type europa som marked om du skal finne.
ArildM skrev: ↑13 nov 2025 13:36
Aha, det som er trøblet der igjen. Da må man vel til med å prøve å skaffe seg 6trinns med justerbar diff sikkert da.
Subaruen jeg linka til først var utrolig pen, hadde vært en fantastisk vinterbil, hadde det ikke vært for saltinga som du sier. Selv her innerst i skogene mot Sverige saltes det en del... Men så har vi E14 som er europavei, så må vel tåle litt.
Hvis jeg ikke hadde hatt Caldina så måtte det ha blitt en Subaru Stasjonsvogn av noe slag, heck hadde tatt en med automat, så kanskje den har levd livet litt mindre på turtalls-sperren. Men Impreza stasjonsvogn er kanskje litt liten? Var i alle fall angivelig grunnen til at Marty på Mightycarmods solgte sin.
IS300 med 2jz, 4x4 og stasjonsvogn finnes jo, men da snakker du sjeldne saker, type europa som marked om du skal finne.
Aldri hørt at IS300 hadde 4x4? Nå holder subaruene seg overraskende bra i pris. Men en Levorg er absolutt ikke å forakte hvis en skal ha stasjonvogn. Ser ganske sprek ut, og er passe stor.
Levorg, da er du vel over på CVT? Dødaren av all glede
Men som en daily så er det vel greit, funka jo forsåvidt både på Priusen og Lexusen jeg hadde.
Så nylig en 2015 modell Subaru som hadde byttet til ny girkasse, mulig det var et veldig sjeldent tilfelle, men aldri sett det har skjedd på en Toyota.
IS300 med 4x4 er jo dagligdags i USA, du får de vel også med 2GR og 4x4? Men da fra andre gen og oppover.
Skal du ha JDM vogn med 2jz og 4x4 må du importere en Toyota Altezza Gita AS300 (JCE15, 4WD Gita wagon) Da snakker du rå helårsbil
Kan jaggu meg legge ned forsetet også for ekstra lang bagasje:
Vil tro at eneste abret er at den i likhet med Caldiaen er litt tørst, kanskje enda tørstere enn Caldinaen
Edit:
Er jo ikke akkurat noen ekstrembil sånn sett, men vil tro den drar godt og cruiser fint