TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #468606  av Makk

OleST skrev: ↑26 nov 2025 15:15
Makk skrev: ↑13 nov 2025 17:14 Onsdags-øl + god ide x kredittkort =

https://proshop.jaktdepotet.no/colt-mfg ... -lr-dasa-4

:lol: :lol:
Faen den var grom 8) grattis!
Thx ! Ja jeg syntes den var ULTRA-sexy, selv om det ikke er det aller mest spennende kaliberet....

Eller, jeg lyver litt, det er jaggu bra challenge å skyte veldig bra med slikt på program :lol:

Anaconda 8 toms 44 Magnum er på vei, godkjent søknad er rett rundt hjørnet! 357 python 6 toms måtte jeg utsette litt fordi jeg fikk en stor uplanlagt utgift nettopp og på senåret neste år blir det en grovpistol til konkurranse i 32 sw long wadcutter...

Har forelsket meg bra i den jeg allerede har av GSP 500 i 22lr så blir en slik i 32SW long WC også, og om ett års tid eller noe så blir det nok en GSP 500 22lr Rapid Fire også because why the fuck not :lol:
 #468607  av OleST

Jo faen, forresten, jeg har printa første konsept for rifleskjefte til dama:
IMG_2701.jpeg
IMG_2701.jpeg (1.58 MiB) Vist 29 ganger
(svarte klossen skal byttes ut med ett hengsel så kolben kan brettes når man skal henge børsa på ryggen)

Også har jeg tegna en lokal variant av «missile toad» med NSM på ryggen. («mistle toe» ordspill på engelsk)
IMG_2816.jpeg
IMG_2816.jpeg (348.16 kiB) Vist 29 ganger
Lasergravert noen pepperkaker:
IMG_2865.jpeg
IMG_2865.jpeg (377.63 kiB) Vist 29 ganger
Oooog tegna modell for støyp av forlovelsesring:
IMG_2772.jpeg
IMG_2772.jpeg (2.05 MiB) Vist 29 ganger
 #468608  av Makk

Jeg tror du kan ha en kilde til inntekt for deg selv om du hiver deg på Toyota sine treff med lasergraverte pepperkaker, just saying :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 #468609  av OleST

:lol: :lol:

Holder på med å finjustere gravering av bilder på pepperkaker, tenkte jeg skulle gravere bilde av noe gøy (som ikke fører til HR møter) på ei pepperkake også snike den i boksen på pauserommet på jobb, dog litt usikker på hvor grensa går mellom «hva faen? haha, se på pepperkaka mi!» og «HR møte NUH! Henrettelse ved daggry!», min første tanke var QR kode til rickroll men er ikke sikkert alle tar den, evt ingen som tør å scanne tilfeldig QR kode fordi alle har fått opplæring i cybersikkerhet x hundre ganger++.
  • 1
  • 1177
  • 1178
  • 1179
  • 1180
  • 1181