TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da tok fornuften kvelden....

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #46757  av RumpShaker

Den lokale Elkjøp-sjappa hadde akkurat fått inn litt nytt innen bilstereo, og jeg tok meg en tur. Der sto den, drømmespilleren! Se litt på, trykke litt på, se litt ekstra nøye, og trykke en halvtime til! Da sa fornuften takk for seg og jeg spurte selgeren "Når kan jeg ta den med hjem??".
Under armen min satt det 10min seinere en flunka ny Pioneer AVIC-X1!!!!

Jepp! Nettopp den med dvd, cd, mp3, skjerm, navigasjon med gps, G-kraft måler og ALT du kan tenke deg at de har mulighet til å putte inn i den!!!!!!!!! (nei, det var ikke koppholder i den)

Bilder av installasjonen blir lagt ut så snart den er installert!! :D

#46764  av mr.veilsidewankel

syke svin. er straffbart å voldta lommeboka på den måten. hva ga du?
20k? 25k?

#46770  av CelicaTurbo

tror den prisen er skremmende høy jeg, og lurer på hvor mye du kunne ha spart på å snakket med Alpher og ventet noen dager ekstra? :)

#46771  av sindrejl

åh i heiteste.. sånnt har ikke vi på min elkjøp!! men det er fordi @lpher fra bilradiospes tar alle salgene så vi gidder ikke ta inn noe kult :)

#46785  av angrykid

oh my god :D
 #46792  av gissgass

RumpShaker skrev:Den lokale Elkjøp-sjappa hadde akkurat fått inn litt nytt innen bilstereo, og jeg tok meg en tur. Der sto den, drømmespilleren! Se litt på, trykke litt på, se litt ekstra nøye, og trykke en halvtime til! Da sa fornuften takk for seg og jeg spurte selgeren "Når kan jeg ta den med hjem??".
Under armen min satt det 10min seinere en flunka ny Pioneer AVIC-X1!!!!

Jepp! Nettopp den med dvd, cd, mp3, skjerm, navigasjon med gps, G-kraft måler og ALT du kan tenke deg at de har mulighet til å putte inn i den!!!!!!!!! (nei, det var ikke koppholder i den)

Bilder av installasjonen blir lagt ut så snart den er installert!! :D
Kjære kjetil!!

Jeg regner med at du brukte resten av kvelden på og forklare dama hvorfor det ikke blir sommerferie og hvorfor kjøleskapet skal stå tomt ut året :D Tror kansje jeg skal ta turen opp og fortelle prisen til dama di :twisted: he he

#46809  av Phantom3D

Pris Kr. 24990,- hos bilradio spesialisten.

Føler du deg vel? Fytti heite for en spiller.. gratulerer deg, og kondulerer til lommeboken

#46824  av chris

akkurat den spilleren jeg ønska meg, urettferdig :cry: :cry: ;)

#46855  av sleeper

trur jeg hadde tegna ekstra forsikring hvis jeg skulle hatt noe sånt i bilen... :wink:

#46885  av @lpher

Grattis med kongespiller ja :D

Hva måtte du ut med da?

...og en liten ting til...ta GODT vare på sat/nav plata di..den er SVINDYR å erstatte! :D

@lpher

#46889  av sexten

ja... 3990.- var det en fugl hvisket meg i øret... :D

#46906  av chris

sexten skrev:ja... 3990.- var det en fugl hvisket meg i øret... :D
høres ut som noe man bør kopiere.. og oppbevare originalen i brann- og innbruddssikker safe :P

#46914  av spkstrp

hehe.. for 3990 får jeg et helt stereoanlegg :P
EDIT: for å sette det litt på spissen da :)

#46932  av erling

spkstrp skrev:hehe.. for 3990 får jeg et helt stereoanlegg :P
+ Norgeskart på Shell :o :wink:

#46947  av RumpShaker

mr.veilsidewankel skrev:syke svin. er straffbart å voldta lommeboka på den måten
Som sagt: fornuften var ute av døra før meg! :D
CelicaTurbo skrev:tror den prisen er skremmende høy jeg, og lurer på hvor mye du kunne ha spart på å snakket med Alpher og ventet noen dager ekstra? :D
Jeg fikk så mye rabatt de kunne gi meg uten å tape på salget... "kompisrabatt" siden sjefen hadde permisjon! :lol: Kunne du slått 22500,- @lpher???
sindrejl skrev:åh i heiteste.. sånnt har ikke vi på min elkjøp!! men det er fordi @lpher fra bilradiospes tar alle salgene så vi gidder ikke ta inn noe kult :)
I Florø har vi litt entusiaster som jobber på Elkjøp, så her kan de finne på å ta inn alt mulig!!!
angrykid skrev:oh my god :D
Jeg veit! :twisted:
gissgass skrev:Kjære kjetil!!

Jeg regner med at du brukte resten av kvelden på og forklare dama hvorfor det ikke blir sommerferie og hvorfor kjøleskapet skal stå tomt ut året :D Tror kansje jeg skal ta turen opp og fortelle prisen til dama di :twisted: he he
Hør her! Jeg forklarte alt til henne når jeg kom hjem, og alt jeg fikk i svar var: "Kan jeg hindre deg??" ! Jeg har virkelig funnet drømmedama!!! Siden hun vet hvor gla jeg er i bilen (og bilstereo), kunne hun ikke nekte meg, sa hun (hun elsker jo bilen selv også!! :lol: )
Phantom3D skrev:Føler du deg vel? Fytti heite for en spiller.. gratulerer deg, og kondulerer til lommeboken
Føler meg veldig bra, faktisk! :) FET spiller jah!
chris skrev:akkurat den spilleren jeg ønska meg, urettferdig :( :( :wink:
Det er første mann til mølla! :twisted:
sleeper skrev:trur jeg hadde tegna ekstra forsikring hvis jeg skulle hatt noe sånt i bilen... :wink:
Elkjøp forsikring er i boks for de neste 3 åra!
@lpher skrev:Grattis med kongespiller ja :D

Hva måtte du ut med da?

...og en liten ting til...ta GODT vare på sat/nav plata di..den er SVINDYR å erstatte! :D

@lpher
Kongespiller med stor K! 22500,- er en helt akseptabel pris, mener jeg! nav plata blir gjemt GODT!