TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da tok fornuften kvelden....

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

#46950  av angrykid

Gi oss noen bilder av dette ferdig installert i bilen da? :)

#46960  av @lpher

chris skrev:
sexten skrev:ja... 3990.- var det en fugl hvisket meg i øret... :D
høres ut som noe man bør kopiere.. og oppbevare originalen i brann- og innbruddssikker safe :P

Trouble is....det er en dual-layer dvd...brenn den du...om du får det til Chris! :D

@lpher

#46962  av @lpher

RumpShaker skrev: Jeg fikk så mye rabatt de kunne gi meg uten å tape på salget... "kompisrabatt" siden sjefen hadde permisjon! :lol: Kunne du slått 22500,- @lpher???
Shure...if i wanted too...Menne...det er GRISEBILLIG det ja! :D
RumpShaker skrev: Kongespiller med stor K! 22500,- er en helt akseptabel pris, mener jeg! nav plata blir gjemt GODT!
Har ikke funnet noen downsides på den enda nei :D ...and god knows ive tried :D Har hatt demobilen til Pioneer i snart en måned nå med denne spilleren installert...en Pug 206 RC (180hk)...med elendig originale høytalere i btw :D Ikke så lenge siden vi fikk den første X1...og vi har montert MANGE etter det! :D

@lpher

#46967  av sexten

@lpher skrev:
chris skrev:
høres ut som noe man bør kopiere.. og oppbevare originalen i brann- og innbruddssikker safe :P

Trouble is....det er en dual-layer dvd...brenn den du...om du får det til Chris! :D

@lpher
en dual layer DVD koster 100.- og en dual layer DVD-brenner koster vel en 2000-3000.- for øyeblikket, så piratvirksomhet vil nok lønne seg, men vi driver ikke med sånt vel? :D

#46976  av sindrejl

@lpher skrev:
chris skrev:

@lpher
DET er ikke noe problem.. brenner bare eksemplaret i to dvd'er .. sånn som jeg gjør med alle filmene :)

#46985  av sexten

sindrejl skrev:
@lpher skrev:
chris skrev: høres ut som noe man bør kopiere.. og oppbevare originalen i brann- og innbruddssikker safe :P

@lpher
DET er ikke noe problem.. brenner bare eksemplaret i to dvd'er .. sånn som jeg gjør med alle filmene :)
Det går nok fint med filmer, men det er noe annet med data-dvd'er :) med mindre du er meget datakyndig så vil du nok få en helvetes jobb :) og uansett om du får det til, tenk om du må skifte dvd midt i en rundkjøring? :P

#46990  av chris

sexten skrev: og uansett om du får det til, tenk om du må skifte dvd midt i en rundkjøring? :P
Det kan jo by på litt utfordringer ja :D

#47039  av @lpher

sexten skrev: en dual layer DVD koster 100.- og en dual layer DVD-brenner koster vel en 2000-3000.- for øyeblikket, så piratvirksomhet vil nok lønne seg, men vi driver ikke med sånt vel? :D
Mener du det?! Finner ingen nettbutikker som selger spilleren jeg ihvertfall :)

Komplett hadde plater til den ihvertfall...men ikke brenneren...go figure! :D

@lpher

#47510  av RumpShaker

Bare for å spore tilbake :P Her kommer noen oppdaterte bilder!!!
Vedlegg
Die Hard i New Yourk! Bruce rocker.... :D
Die Hard i New Yourk! Bruce rocker.... :D
Test5SMALL.jpg (10.81 kiB) Vist 4257 ganger
Navigasjonsmodus
Navigasjonsmodus
Test3SMALL.jpg (13.61 kiB) Vist 4257 ganger
Ble trangt baki her etter hvert....
Ble trangt baki her etter hvert....
MasseKablerSMALL.jpg (23.25 kiB) Vist 4257 ganger
Enda ett
Enda ett
HideAwayUnit2SMALL.jpg (13.84 kiB) Vist 4257 ganger
I denne boksen ligger gyro'en! Den passet perfekt bak førersetet!
I denne boksen ligger gyro'en! Den passet perfekt bak førersetet!
HideAwayUnit1SMALL.jpg (11.92 kiB) Vist 4257 ganger
Sist redigert av RumpShaker den 18 jun 2004 06:35, redigert 1 gang totalt.

#47582  av Gjertsen

Wow den var fæjt.. bra kvalitet på dvd'ene eller? er navigasjonen bra?

Huum 25lapper er møe da:p non mnd arbeid det gitt:p hehe
grattis:D

#47674  av CrazyKnight

@lpher skrev:
sexten skrev: en dual layer DVD koster 100.- og en dual layer DVD-brenner koster vel en 2000-3000.- for øyeblikket, så piratvirksomhet vil nok lønne seg, men vi driver ikke med sånt vel? :D
Mener du det?! Finner ingen nettbutikker som selger spilleren jeg ihvertfall :)

Komplett hadde plater til den ihvertfall...men ikke brenneren...go figure! :D

@lpher
NEC kommer jo nå med sin 2510 brenner, som er dual layer. Og prisen på den tror jeg var oppgitt til under 1000-lappen. Og NEC2500 er jo slett ingen dårlig brenner, så jeg antar 2510 heller ikke er noe dårligere.
Ryktene går om at det allerede finnes en firmware ute som gjør 2500 til en dual layer, men det kan jeg ikke bekrefte...

#47679  av erling

RumpShaker skrev:Bare for å spore tilbake :P Her kommer noen oppdaterte bilder!!!
Så rå ut den der! :o

Men den koster jo mer enn et 3.gen turbo-clip fra Egon's jo... :wink:

#47763  av RumpShaker

erling skrev: Så rå ut den der! :o

Men den koster jo mer enn et 3.gen turbo-clip fra Egon's jo... :wink:
Jepp! Men den var absolutt verdt pengene!!! :D
Dessuten kommer det et 3.gen turbo-clip utpå høsten... :twisted: :!:

#49389  av @lpher

Shyggen skrev:Hey @lpher, how low can u go ;)

Tid for skattepenger :)
Youd be surprised! LOL :) Skal se hva jeg kan få til :)

@lpher