TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• showcar i skien

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #46485  av s.lie

noen som har noe mer info?
lurte på å ta meg en tur serdu :)

#46585  av sleeper

...
Sist redigert av sleeper den 08 feb 2018 08:50, redigert 1 gang totalt.

#47047  av s.lie

sleeper skrev:http://www.streetshow.no/

skal ditt selv jeg.... trur det blir bra der! du får ringe når du kommer ned ditt så jeg får sett bilen din in reel life!?( 45236226)
sitter her å lurer på om jeg skal melde meg på for søndagen...
får bare sette et skilt på bilen som sier prosjekt under utvikling :)

#47055  av sleeper

det burde du gjøre...! :D
skal hilse på deg hvis jeg ser deg jeg! :D
foresten... skal du ned søndag el lørdag??

#47061  av s.lie

blir i tilfelle kun søndagen desverre. må pakke på lørdag reiser rett fra showcar til ayina napa på mandagen.
har forøvrig meldt meg på så får vi se hva som skjer, venter på en slags bekreftelse...

#47065  av hovik

Pokker ... blir borte fra fredag til mandag, men ellers skulle jeg tatt en tur. På tide med Telemark TS-ogn møte snart ?

#47072  av sleeper

må vent litt med et møte... må jo ha ferdig bilen først! :D

#47213  av s.lie

er det useriøse aktører ute å går i streetshow? sendte inn påmelding for 2 dager siden, men har verken fått noen bekreftelse eller mer info om oppmøte etc....
vet ikke om jeg er påmeldt. noen som har tlf nr som jeg kan ringe å sjekke på?
kanskje de ikke vil ha bilen min :)

#47226  av s.lie

da kom den gitt :) på høy tid. mulig jeg møter på lørdagen også. blir nok en tur på festen og tenker jeg :)

#48044  av densortecelicaen

hovik skrev:Pokker ... blir borte fra fredag til mandag, men ellers skulle jeg tatt en tur. På tide med Telemark TS-ogn møte snart ?
Bare en liten ting litt utenom tema... den bilen din hovik.. er vel ikke gamle bilen til jon vel...? så så kjent ut bare... :D

#48066  av hovik

densortecelicaen skrev:
hovik skrev:Pokker ... blir borte fra fredag til mandag, men ellers skulle jeg tatt en tur. På tide med Telemark TS-ogn møte snart ?
Bare en liten ting litt utenom tema... den bilen din hovik.. er vel ikke gamle bilen til jon vel...? så så kjent ut bare... :D
Stemmer det :)

God bil, men motoren begynner å merke antall km.

#48083  av densortecelicaen

hey hey.. :D den har jeg jo vært med å mekka bitte litt på.. fornøyd med den eller??

#48138  av hovik

Kjørte litt hardt i starten, så den bruker litt olje nå, men tenker å bytte motor snart, så gir litt f. i det.

Ellers funker den bra, men har nye dempere i posten, som den sårt trenger. Installert nytt anlegg + pc i den etter jeg fikk den, ellers er den rimelig lik.

Kom i kontakt med Jon via Marius ( Civic ), hvis du kjenner ham.

#48233  av densortecelicaen

gamleste flotten ja... hehe.. kjenner han.. bekjent fra helgeroen.. verden er liten.. :)

#48258  av hovik

Forresten, hvor mye skrudde dere egentlig på bilen ? Fant en lighter fra Sveits som hadde satt seg fast mellom noe greier i motor rommet, som ingen hadde lagt merke til de siste 5 åra :)