TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• $%#@%$%@$%

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #47044  av jumbo

Jaja.... så blir det 2 uker rødvin og sol i Spania for min del da, istedenfor Arendal ... :cry:

(må på oppdrag med jobben uke 24 og 25, så treffet utgår desverre for min del)

#47059  av spkstrp

om du førsta 1) skal noe annet enn å dra på treff 2) er jobb orientert -> så er vell de fleste enige om at det ikke hørtes så ille ut :mrgreen:
 #47112  av jan-erik

jumbo skrev:Jaja.... så blir det 2 uker rødvin og sol i Spania for min del da, istedenfor Arendal ... :cry:

(må på oppdrag med jobben uke 24 og 25, så treffet utgår desverre for min del)
2 uker jobb med rødvin og sol i Spania, hva slags konge jobb har du da ? :-)

Synd du ikke får med deg treffet, men blir vel flere muligheter får vi håpe.

#47167  av jumbo

Jobber med luftvern for Kongsberg Defence & Aerospace... Vi har solgt luftvern til Spania som del av gjenkjøpsavtaler etter at Norge handlet fregatter av et spansk verft... Er en øvelse jeg skal gi teknisk support under.

Needless to say - ett forsvar er et annet likt... dvs TTT, MYE venting... så hektisk blir det hverfall ikke :mrgreen:

hmm... hvor satte jeg nå de elendige golfkøllene igjen, mon tro... :twisted:

#47191  av Goose

jumbo skrev:Jobber med luftvern for Kongsberg Defence & Aerospace... Vi har solgt luftvern til Spania som del av gjenkjøpsavtaler etter at Norge handlet fregatter av et spansk verft... Er en øvelse jeg skal gi teknisk support under.
Vi får nok høre hvis plutselig en rakett sprenges midt i spanias hovedstad og alt du ser er elefant ører i avisene.... :lol:

Nei da jubo, synd at du ikke skal være med... Kanskje neste gang?
Du må være med på minitrefene vi arrangerer... :wink: