TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Doh

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

Doh

#47111  av daggy

Kjørte på E18 fra Asker retning Oslo for et par dager siden. Lå i venstrefeltet i svingen før Holmen-avkjøringen da jeg fikk en metallgjenstand fra motgående kjørefelt rett i grillen. Gjenstanden kom rett gjennom ståltråd-autovernet og rett inn i bilen min, hadde ikke sjanse til å reagere, den kom i 100 og jeg kjørte i 100 motsatt retning. Kappet rett gjennom nederste del av frontfangeren, bøyde staget foran radiatoren og ødela radiatoren, tok et par fester slik at radiatoren falt ned og "katastrofen" var et faktum. Så i speilet at metallgjenstanden som jeg gjetter på var en et deksel som har vært utenpå boltene på et lastebilhjul trillet videre etter å ha masakrert bilen min.

Litt kjipt i og med at jeg for et par mnd siden byttet frontfanger og radiator :roll:

Men flaks at den ikke spratt opp og traff meg i frontruten da - det kunne gått ille.

Men - heldigvis har mine flinke fettere allerede reparert skadene og jeg kom svært billig unna da, så i kveld skal bilen hentes så da blir det nok tilbakelagt et par råne-mil rundt i Oslo sentrum :)
Vedlegg
DSCF0029.JPG
DSCF0029.JPG (136.36 kiB) Vist 918 ganger

#47119  av Phantom3D

Surt, sånn som det er rett og slett maks uflaks. Godt du har Fettere som hjelper til når det trengs.. har jeg også! :D

#47121  av chris

auda, jævlig irriterende! men som du sier, du skal nok prise deg lykkelig for at den ikke traff frontruta

#47130  av PÃ¥l

Ja, du var heldig der, i og med at MR2 er en så lav bil! blir det ny fanger igjen da?

#47245  av Kjelliken

:? Shhiiittttt!!! det der var ikke noe serlig bra..
Godt å høre at det er flere som har nevedyktige fettre.. jeg benytter meg av det samme.. en nevenyttig mekaniker til feter.. :wink:

Regner med at det ikke kan ses noe merker til det der no da.. :roll:

#47289  av saus

jeg hadde snudd på flisa og kjørt etter fyren!

#47304  av memo

...så du mener at bilen skal hoppe over autovernet og kjøre etter? :lol: