TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg ser pÃ¥ en Gt4 trenger litt hjelp!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #47339  av torjusrr

var å så på en Gt4 i Flekkefjord i dag. bilen er gått 140 k og dette er dokumentert i service bok. bilen er en 90 mod importert fra tyskland i 2000.
det er nettop skiftet cluch og registerreim vanpumpe og litt slitedeler. for 20 tusen. dokumentert toyota verksted.
det er for øvrig en liten skade i for fanger på høyre side. plast er litt skrapet og tåklys knust.
prøvde den i dag og den gikk fint, turbotrykket var ikke over 0,5 så den er vell ikke trimmet noe.
AC en virket ikke. noen som vet hva dette vil koste å fikse. samtidig så drog bilen litt til høyre. noen som har noe forslag.
prisen de forlanger er 95000. er dette litt billig og kan være noe snusk?
hva vil det koste å omregge denne?

mvh torjus robstad
Vedlegg
IMG_0870.JPG
IMG_0870.JPG (70.01 kiB) Vist 1783 ganger

#47342  av larsst185

Hvis den bilen har vert eid av en i kvinesdal og har sykt brede felger bak (borbet A)Så kjenner jeg litt til historien til bilen.En trist historie sådan.Hadde tenkt å kjøpe den en gang,men lot være nettopp grunnet dette.

#47343  av larsst185

Ser ut som om hjulbuene bak er valsa og da er jeg mer sikker på at det er den bilen.

#47346  av larsst185

Det har vert en ulykke med den bilen,og føreren omkom.KAn ikke si med sikkerhet at det er den bilen.Men den er klin lik.Husker fra bildene at den da hadde en firkantet turbotrykksmåler på dashen.men husker ikke helt.