TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ett mini treff pÃ¥ osterøy

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #47406  av Kjelliken

:lol: dette var morro og vi må jo bare takke for at Amund er så vanvittig grei som han er og hjelper oss når det trengs og nor en bare vil dille litt..

:roll: kjempe grill mat fikk vi også..
Her er noen bilder samtidig som vi oppfordrer til et lite toyota treff her i bergen søndag 6 juni ute på skolten så får vi ett lite treff før arendal.. :wink:

Her litt bilder av montering av boost controller..
Bilde

Først amund i aksjin med sine geniale fingre som nesten kom til over alt..

Bilde

SÃ¥ kristian sin tur og jaggu fikk ikke han det til..

Bilde

Undertegnede tok seg av fhinnishen men tynt med bilder av det...

Bilde

Så en liten foto session før kristian tok kveld.. hyggelig dett kan gjentas spas grillings...

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Og så tok meg og amund os en liter striper rundt på osterøy for å sjekke trykket og om bilen gikk noe bedre.. Å jaggu meg fikk vi det ikke til..
Men Amund litt for kjapp etter vi kommer opp på tredje giret..
Bilde

Bilde

Ellers ver Amnd sin avsluttning for kvelden bare helt rååå
Var for treg med kamera men det var skikkelig fet burn out..
Når var de nye dekkene skulle på sa du????
Vi vil nemelig ha bilder før du skifter he he he.. :twisted:

#47432  av Amund

¨Hadde det knas i går jeg.. hehe :D
MÃ¥ bare kommentere at det var madammen som ordnet det meste av maten..
greit at dere faktisk gidder å komme helt ut på osterøy for å få ting gjort.. :wink:
blir vel kanskje nødt til å ta en tur på askøy snart.. :roll:

Tenkte på å montere min boost kontroller om kort tid, så vi får se om ikke jeg skal trekke litt mere fra deg da.. :wink: på low boost self.. :roll: :lol: :lol:

Og dekka? tja, før arendal i vert fall. Men ellers tar jeg nok knekken på de til helga tenker jeg.. kan jo ikke skifte før de er helt blanke.. :roll:

#47467  av bose

Fine bilder, Pussi at alle bilene der har samme motor :P

#47521  av CelicaTurbo

...og endelig sommerdekk på bilen min, ser en smule bedre ut enn dem slitne vinterdekkfelgene :) Og noe sier meg at jeg trenger en hårklipp :lol:

#47556  av Kjelliken

:D takk kof bilde komplimangene de er grei nok.. har ikke neo voldsomt kamera men det tar oki bilder..

Nok om det hva med den lille notisen øvers om en aldrig så liten samling på først kommende søndag på skolten for oss her i bergen. der kan vi bland annet diskutere samlet kjøring ned til arendal for de som skal der.. og de som vil men ikke vet om de kan ( meg ) :x men det skal sikkert gå greit.. skal liksom ikke på andre treff før i september.. så Arendal må jeg nesten få til... :roll:

#47578  av Mr2 Mk2

hmmm begynner å spøke for meg(bilen),så er sannelig ikke sikker på hva som skjer...Men om den går så kommer jeg på søndag :roll:

#47633  av spkstrp

Skolten ? veibeskrivelse ?

#47684  av CelicaTurbo

"Skolten" er kallenavnet for området vi var i sist, heter vel egentlig "Skoltegrunnskaien", mens deler av området heter "internasjonalen" (pga båtene til England, Island og Danmark) og det fiskemottaket som vi parkerte ved heter "Bontelabo".. så, mange navn for samme område, men nå neste gang er det vel foreslått at vi istedet skal stå på parkeringsplassen på andre siden av veien siden den er litt mer åpen og synlig :)

#47707  av Kjelliken

:D japp som kristian sier.. husker bare ikke altig hvilke navn jeg skal bruke.. :oops:

#47787  av spkstrp

skal faktisk på fotball kamp (tromsø kommer ;)) når blir treffet ? sånn i fire tia?

#47810  av CelicaTurbo

ja det er vel 16 vi pleier å møtes?

#47903  av Kjelliken

:D ja 16 høres fornuftig ut :wink:

#47910  av spkstrp

Om Jostein kommer kan jeg ta med eksosanlegget ditt :mrgreen: