TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Minitreff Trondheim 2.juni

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #46148  av chris

Siden Markus, Jan-Erik og Morten kommer til trøndelag onsdag 2.juni , så sier det seg selv at vi må prøve å få samlet troppene og laget et lite minitreff utav det.

SÃ¥ com'on folkens! ;)

Alle de tre nevnte stiller sine biler til disposisjon for fri prøvekjøring for alle som møter opp.. :mrgreen:
 #46149  av cameleon

chris skrev:Siden Markus, Jan-Erik og Morten kommer til trøndelag onsdag 2.juni , så sier det seg selv at vi må prøve å få samlet troppene og laget et lite minitreff utav det.

SÃ¥ com'on folkens! ;)

Alle de tre nevnte stiller sine biler til disposisjon for fri prøvekjøring for alle som møter opp.. :mrgreen:
Jeg er med jeg vettu :D

Fri prøvekjøring du :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#46151  av sindrejl

haha :D Im with ya.. markus tar min og jeg tar hans..

#47290  av chris

Sendte ut sms til folket jeg :)

Onsdag ettermiddag, kommer nærmere tilbake ang klokkeslett

#47295  av cameleon

Dette høres bra ut. Virkelig bra. Håper at alle som ikke skal noe kan møte opp på dette. Gleder meg virkelig til å se bilen til markus Live! Kommer sikkert til å begynne å grine når jeg ser den, så Chris eller Sindre, ta med masse dopapir :D

#47319  av funkes

Jeg kommer sikkert en tur, hvis jeg ikke jobber overtid eller skrur bil eller noe sånt :)

#47529  av cameleon

Da er det bare noen få dager igjen da Folkens!!!!!!!!!!!! Ready to invite them with open arms :!:

#47570  av supratt

Faen og, jeg jobber til 20.00 den kvelden. :evil:

Jeg som trodde jeg skulle få se bilen til Markus. :roll:

#47571  av cameleon

supratt skrev:Faen og, jeg jobber til 20.00 den kvelden. :evil:

Jeg som trodde jeg skulle få se bilen til Markus. :roll:
vi skal ha treffet rundt 9-tiden, så hvis du er snill gutt får du sikkert være med du også :D

#47590  av chris

Ja, vi satser på å møtes i 9-tida på kvelden, så alle er ferdig på jobb og sånn.

#47658  av supratt

Kjempebra, da får jeg sett mr-2en til Markus. :D

#47680  av karl234

kanskje jeg drar med meg vraket og no kvinnelig materiale og stikker innom også :D

#47689  av Fluke^

I will be there :D

#47710  av chris

9 på piren i morra (onsdag), som jeg sendte ut sms om i dag :)

#47733  av jan-erik

Vi gleder oss veldig til å komme innom dere. Snakket med Markus i sted, og han og Morten drar fra Sandnes mellom kl. 4 og 5 i morgen. Jeg møter de på Dovre og så kjører vi sammen til Trondheim.

Alf: Klipte av ledningen til el. antenna mi da jeg var lei av å ha "zorro" pisken oppe når jeg hører på CD. Skulle hatt en svitsjbryter som manuelt kjørte opp og ned antenna. Er det en enkel sak å fikse i Trondheim?