Snakker om sola så skinner den....
nå dreiv vi og diskuterte bestilling av deler fra utlandet i en annen tråd, og plutselig lå det en mystisk pakke fra Japan på trappa mi!
Når den var pakket opp viste den seg å inneholde et styling-kit..
Blir spennende å se hvordan det går når Lille Gul skal få seg nye klær, da jeg har i grunnen aldri satt på noe styling før...
Planen er å sette på Greddy front og sideskjørt, Phoenix splittere bak, turbo-motorlokket fra klippet og sannsynligvis en 98 vinge. Skal også lakkere opp "lista-rundt-bakruta" fra klippet, den har plass til orginalt høyt bremselys, men har ikke helt bestemt meg for om den skal på eller ikke...
Har alle delene utenom vinga, men det får nok vente til jeg er tilbake fra ACR/Arendal turen. Må si jeg det klør litt etter å se hvordan det blir.

nå dreiv vi og diskuterte bestilling av deler fra utlandet i en annen tråd, og plutselig lå det en mystisk pakke fra Japan på trappa mi!

Når den var pakket opp viste den seg å inneholde et styling-kit..

Blir spennende å se hvordan det går når Lille Gul skal få seg nye klær, da jeg har i grunnen aldri satt på noe styling før...

Planen er å sette på Greddy front og sideskjørt, Phoenix splittere bak, turbo-motorlokket fra klippet og sannsynligvis en 98 vinge. Skal også lakkere opp "lista-rundt-bakruta" fra klippet, den har plass til orginalt høyt bremselys, men har ikke helt bestemt meg for om den skal på eller ikke...
Har alle delene utenom vinga, men det får nok vente til jeg er tilbake fra ACR/Arendal turen. Må si jeg det klør litt etter å se hvordan det blir.

-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z