TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Snakker om sola...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #47266  av Morten

Snakker om sola så skinner den....

nå dreiv vi og diskuterte bestilling av deler fra utlandet i en annen tråd, og plutselig lå det en mystisk pakke fra Japan på trappa mi! :roll: :lol:

Når den var pakket opp viste den seg å inneholde et styling-kit.. :wink:
Blir spennende å se hvordan det går når Lille Gul skal få seg nye klær, da jeg har i grunnen aldri satt på noe styling før... :roll:

Planen er å sette på Greddy front og sideskjørt, Phoenix splittere bak, turbo-motorlokket fra klippet og sannsynligvis en 98 vinge. Skal også lakkere opp "lista-rundt-bakruta" fra klippet, den har plass til orginalt høyt bremselys, men har ikke helt bestemt meg for om den skal på eller ikke...

Har alle delene utenom vinga, men det får nok vente til jeg er tilbake fra ACR/Arendal turen. Må si jeg det klør litt etter å se hvordan det blir.
:wink:

#47268  av jan-erik

Dette blir artig Morten. Noen bilder av hvordan det blir seende ut? Litt nyskjerrig :-)

#47274  av Morten

Noe i nærheten av dette:

(men annen bakvinge og splittere bak)
Vedlegg
greddy_7.jpg
greddy_7.jpg (24.29 kiB) Vist 2050 ganger
greddy_5.jpg
greddy_5.jpg (19.41 kiB) Vist 2050 ganger

#47281  av cameleon

Det var seriøst lekkert kit! Den røde øverste ser ut til å nettopp ha vært med i serien fastlane :D
Noen som vet hvordan felger som står på den røde?

Hva var prisen på kittet morten? Det der var seriøst rått!

#47364  av Kjelliken

:D kommer til å bli kanon det der.. :wink:

#47516  av FalcoN

cameleon skrev:Den røde øverste ser ut til å nettopp ha vært med i serien fastlane :D
Hvilken episode??! *laste ned* :D

#47530  av cameleon

FalcoN skrev:
cameleon skrev:Den røde øverste ser ut til å nettopp ha vært med i serien fastlane :D
Hvilken episode??! *laste ned* :D
Det jeg mente var at den var så rå at den så ut som om den var tatt rett ut a fastlane :D Skikkelig Fastlane bil hehehehe :D

#47558  av Ace

Er det noen norske steder som driver import av de skjortene ?crazytuning? Czt? har veart pa utikk etter de en periode nuh... noen som har url til norsk eventulet utenlandske firma som har disse ??

Engelsk tastatur :(

#47561  av Ace

Fant http://www.mtte.com pa en tidligere post her men er pa utikk etter noen alternativer ... :P

Og der hadde de kun brukte phoenix skjorter inne for tiden

#47572  av cameleon

Ace skrev:Er det noen norske steder som driver import av de skjortene ?crazytuning? Czt? har veart pa utikk etter de en periode nuh... noen som har url til norsk eventulet utenlandske firma som har disse ??

http://www.caprizonetuning.com/

Er et norsk firma faktisk :wink:

#47577  av Ace

Ace skrev:Er det noen norske steder som driver import av de skjortene ?crazytuning? Czt? har veart pa utikk etter de en periode nuh... noen som har url til norsk eventulet utenlandske firma som har disse ??

CTZ - caprizonetuning :P

Har allerede veart der a sett men fant ikke frem til det, mulig jeg har blingset litt men (ikke umulig det :P)

#47659  av erling

Blir helt rått det der Morten. 8)