TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kolonne til Arendal forbi drammen

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #47821  av Goose

Hei.
Nå er det på tide vi begynner å opganisere kolonne og tidspunkter vi skla møtes på de forskjellige stedene...

NÃ¥r skal kolonnen passere drammen?
Har dere tenkt å kjøre videre nedover mot tønsberg langs E18 eller skal vi kjøre litt om via Kongsberg (vente på folk fra numedal og notodden områder) så drar vi langs Lågen ned til Larvik?

#47823  av Phantom3D

Begynte akkurat å prate om hva oss Oslo-folk skulle gjøre, vi tar det da her isteden. Kjører de nordfra via Oslo?

#47831  av Speeder

Ligger allerede en tråd om dette > http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... im+arendal <

De blir å kjøre e18 fra oslo... så det blir via tønsberg, sandefjord og slikt nedover.

Når de passerer oslo blir vel litt vill gjetting da. Tar altid overraskede mye tid, når man kjører mange biler.

#47979  av chris

Vi blir ikke mange bilene fra Trondheim da.. 3 - 4 stk bare. Så det går nok ganske radigt nedover. Vi satser på å kjøre fra Trondheim kl 0500 tenker jeg, tar vel en 6 timer å kjøre til Oslo. Regner med vi trenger en matpause når vi kommer til Myklegard, før vi svinger inn på E6 igjen, og fosser inn til Oslo og videre til Arendal.

Det er jo ikke så vanskelig å få til å møtes da.. er jo bare å share litt tlf nr og sende et par sms'er underveis ellerno, så får jo folk vite hvor vi befinner oss.

Tlf nr mitt er i hvert fall 928 22 081 , KK-ma70 og sindrejl kjører i følge med meg herfra. Aner ikke om Levia skal følge med.

Det enkleste er vel at de som vil slå følge med oss på ruta vår, gir meg mobilnr, så kan jeg dumpe en sms når vi nærmer oss de forskjellige personene. :?:

#48992  av MRQuoc

føler jeg er ganske sein her .. men møter Drammensfolka ved Statoil rundtom i Drammen ? .. så stiller vi oss opp mot E18 etter brua og tunnelen .. den gamle rampen ;) ...

jeg blir med å stille meg i den rekka .. og kjøre noen km .. så må jeg snu .. har kveldsvakt :(

#48993  av sindrejl

MRQuoc skrev:føler jeg er ganske sein her .. men møter Drammensfolka ved Statoil rundtom i Drammen ? .. så stiller vi oss opp mot E18 etter brua og tunnelen .. den gamle rampen ;) ...

jeg blir med å stille meg i den rekka .. og kjøre noen km .. så må jeg snu .. har kveldsvakt :(
Fett nok mrq! Blir bra dette ;)

#49046  av MRQuoc

lol , jeg sov godt jeg ;) ...

prøve å ta meg en tur ned på natta mot lørdagen .. men har vel ingen hensikt så lenge ingen er våken når jeg kommer ;P

#49054  av Phantom3D

Makan til slapphet fra deg da? Men hvis du ikke skal det, kan du jo bli med meg på steetmeet!!! *Hørtes ut som en veldig god idè*

kl 21 på ikea furuseth! (Bare å cruise på hovedveien mot trondheim, så tar du av rundt lindeberg) Eller så kunne du kommi til meg så kunne vi vaska MK1 sammen... vet det er et stykke fra tønsberg men :p

#49076  av MRQuoc

Phantom3D skrev:Makan til slapphet fra deg da? Men hvis du ikke skal det, kan du jo bli med meg på steetmeet!!! *Hørtes ut som en veldig god idè*

kl 21 på ikea furuseth! (Bare å cruise på hovedveien mot trondheim, så tar du av rundt lindeberg) Eller så kunne du kommi til meg så kunne vi vaska MK1 sammen... vet det er et stykke fra tønsberg men :p
hehe , jeg bor faktisk i Drammen ;) .. men det er riktig at jeg en tid bodde i tønsberg :P

jeg vasker ikke bilen min .. må først fikse masse småting :) .. eller aller først vaske meg selv .. for dette var en hard helg for meg .. :s