TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor/Hvordan plassere en 7" skjerm pÃ¥ en celica MK6?

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #47849  av MR_T

Er det noen her som har funnet fornuftige plasser å plassere extern skjerm på MK6? noen som har laget lure løsninger (gjerne legg ut bilde) eneste stedet jeg ser er over lufteventilene midt i bilen.

Mvh
Tom R.

#47858  av hovik

Bruk indash løsning, funker gullegodt i mk2 mr2. Skjemen kommer da fra slotten og oppover.

#47860  av MR_T

hovik skrev:Bruk indash løsning, funker gullegodt i mk2 mr2. Skjemen kommer da fra slotten og oppover.
Da snakker vi om store summer for spiller da, kunne tenkt meg en løs skjerm med VGA og composit på, så vidt jeg vet har ingen av indash spillerene VGA

T.R

#47872  av Goose

$530 er jo ikek så mye..
men du kan kjøpe ne skjerm som heter Lilliput 7" LCD widescreen med VGA og 2x composite in og USB touchscreen.

Knall skjerm :D

#47873  av MR_T

Goose skrev:$530 er jo ikek så mye..
men du kan kjøpe ne skjerm som heter Lilliput 7" LCD widescreen med VGA og 2x composite in og USB touchscreen.
Knall skjerm :D
Vet om denne skjermen, egentlig den jeg har i tankene når jeg skal ha skjerm, har du en slik? bare bra å si om den? :)
Nei $530 er ikke såå mye men hva får jeg for det? skal kjøpe en Clarion DXZ838RMP, og tv-tuner +++ men vil ha skjerm med touch og vga

T.R

#47874  av Goose

Ja jeg har en lilliput skjerm, ingenting å si på den.
Har hatt den i over 6mnd kjempe fornøyd:)
Fungerer utmerket. Hvis du stiller inn PC og skjerm riktig så er den relativt bra i sol lyset også... Ambetaller på det sterkeste.

#47881  av hovik

Mr T, skal du til Arendal ? Har pc/stereo installasjonen 95% ferdig, så du kan ta en titt for ideer da.

#47882  av MR_T

hovik skrev:Mr T, skal du til Arendal ? Har pc/stereo installasjonen 95% ferdig, så du kan ta en titt for ideer da.
Heisann, tror desverre ikke jeg får gjort det :( du har ikke tilfeldigvis tatt masse bilder å lagt ut på nett da? :P
Åssen type pc har du da? hvordan gjør du med oppstart og strøm til den?

T.R