TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ACR - hvem kommer?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#47546  av angrykid

trenger jo ikke mekke noen heidundrende fest med masse alkohold å faenskap, men hadde vært litt greit om været i tilfelle var noenlunde dårlig og vi trenger ett tak å stå under :D

#47567  av Master

angrykid skrev:trenger jo ikke mekke noen heidundrende fest med masse alkohold å faenskap, men hadde vært litt greit om været i tilfelle var noenlunde dårlig og vi trenger ett tak å stå under :D
Enig! Vi skal jo tross alt kjøre på bane!!! :p

Men: har dere hjelm?? det står at det er påbudt for banekjøring... lurer på om det er utleie der oppe... :?:

#47574  av SupraTurbo

memo skrev:det kan ordnes :)

jeg bor ca. 10-12 minutters kjøring fra banen (2min for vi som er kjent med veiene :) ), og foreldra mine skal på hytta den helga..

har stor parkeringsplass, så det er egentlig bare å komme, så lenge dere tar med mat og drikke :)
Dette høres jo bra ut.... Ingenting som møte mange likesinnede... :D

#47851  av memo

har dere planlagt noen kolonnekjøring oppover eller?
når har dere tenkt å være her?

får bilen min akkurat inn på fredagen og får skifta servopumpa..
tviler på jeg slipper inn på bane med en servopumpe som drypper olje :)

tenkte at vi kunne møte dere i mosjøen eller lignende, og deretter kjøre sammen til mo..? dårlig forslag?

er forresten meldt regn på lørdagen, men varmt og vindstille..
var meldt regn på søndag og igår, men den fjerna de :p

#47866  av SupraTurbo

Regna med å være fremme i mo i rana kl 5... vet ikke når jeg er i mosjøen da men det gjør vel du. Hadde vært greit å bli møt av noen på forhånd ja så slipper jeg å rote meg vekk... Er ganske go til det... :oops: (har gått meg bort i bodø, blant annet) :oops:

Jeg vet ikke hva de lengre sørfra hadde tenkt eller når de passerer...

#47901  av angrykid

Jeg dukker nok desverre ikke opp på ACR i år, da jeg jobber overtid og tjener ufattelig fett med penger. :-| Så vi får ta det igjen til neste år heller. Da dukker jeg nok opp på bane, eller show. Enten med ny motor, eller styling. Ikke sikker på hva det blir til enda. :D

AK

#47947  av memo

hey... her foreslår du grillings til meg, så kommer du ikke selv?
skuffende :)

vi møtes nok neste år da!

forutenom det, så har jeg fått produsert en genser med "The Stig" bakpå... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

#47955  av Vipern

heh "the Stig" ..

tror du det bli litt vel korny å gå med en sånn siden jeg heter stig?

btw så ser det ut som min ACR-tur blir knust pga en heil haug med regninger som dumpet ned i posten, samt at bilen må på verksted på fredag. $$$

#47956  av SupraTurbo

Når regner dere andre sørfra å være fremme da?

#47959  av memo

Vipern skrev:heh "the Stig" ..

tror du det bli litt vel korny å gå med en sånn siden jeg heter stig?

btw så ser det ut som min ACR-tur blir knust pga en heil haug med regninger som dumpet ned i posten, samt at bilen må på verksted på fredag. $$$
håper du har sett Top Gear, ellers skjønner du ikke spøken ;P

kjipt at du ikke kan være med.. det får bli en annen gang da?

#47960  av memo

SupraTurbo skrev:Når regner dere andre sørfra å være fremme da?
lurer jeg og på...

jeg og et par kompiser kommer og møter dere som kommer sørfra i mosjøen... så cruiser vi oppover hele gjengen...
veiene er høvelig dårlige, så noe "raskest mulig fram" blir det neppe..

#47967  av Vipern

memo..joda har sett det, og skjønte poenget:P men læll

#48011  av SupraTurbo

Tar med meg turbotimern oppover og håper det er noen i vaset der oppe som kan hjelpe meg med montering..... :D

#48035  av memo

da var markus, jan-erik og morten på mo, og de er trygt plassert på hotell...enn så lenge :lol:

bilene er parkert trygt hos pappa politi, og der står de nok godt..

gleder meg til i morgen gitt ;)

#48047  av RumpShaker

Håper du får tatt masse bilder!! :D :D

memo skrev:forutenom det, så har jeg fått produsert en genser med "The Stig" bakpå... :twisted: :twisted: :twisted:
...da håper jeg du har funnet frem svart hjelm m/sotet visir, og ABBA cd'en!!! :twisted: