TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvilke nordlendinger,trøndere,nordvestlendinger... osv

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#47958  av bose

husk at en gigantisk Ford joiner fra Tønsberg :D

#47980  av chris

RumpShaker skrev:Vil dere passere Otta? Mulig at jeg og gissgass slenger oss på E6 der...
Vi skal stoppe på Myklegard, ved Hamar, spise mat der. Dere kan jo komme og møte oss der? Kjør til Otta, ned til Hamar, sving av mot Elverum. Da passerer man etterhvert Myklegard på venstre side av veien. Stort slottlignende greier med kafeteria, hotell og sånt. og bensinstasjon. Alternativt kan dere møte oss på en rasteplass eller noe før Gardermoen.

Give me a tlf nr, så kan jeg kontakte deg/dere om hvor vi er.

#47983  av chris

Stian skrev:Det greieste er å okkupere på kjørings rampa hele dagen :roll:

Nei, men kan vi ikke Bytte litt telefon nummer da...så kan de jo bare ta kontakt....når kollonen passerer Oslo.??

Jeg kommer på sammen med Goose i Drammen, sammen med vell 5 andre biler.

Jeg kan godt være kontakt person i Drammen, for å sammle flokken :D
Om du ordner en liten samling i Drammen, så kan jeg få tlf nr ditt. Og da kan jeg si i fra om hvor vi er, etterhvert.

Vi REGNER MED at vi bruker ca 6 timer fra Trondheim til Oslo, kanskje litt mindre, but don't count on it. Det er 50 mil, og vi skal ha en matpause underveis.
Så om vi starter 0500, så er vi antakeligvis i Oslo-området i 11-tida. pluss-minus.

#48012  av Erlend

Hvis dere hadde arrangert stopp for hver 2 eller 3 time nedover, og posta det her, så kunne folk som ville være med kolonnen hatt en viss tid å forholde seg til. Dermed kunne de ha møtt opp på bensinstasjonen e.l for å bli med videre?

#48018  av Goose

kan sikkert sende deg melding når vi paserre tøsnberg

Noen som har ledig sete? trenger 2.

#48019  av Goose

kan sikkert sende deg melding når vi paserre tøsnberg

Noen som har ledig sete? trenger 2.

sorry for 2 ganger... fikk bare den feilmeldingen:
Couldn't get mail server response codes

DEBUG MODE

Line : 114
File : /home/public/krisml/www.ts-ogn.no/phpBB2/includes/smtp.php

#48023  av chris

Erlend skrev:Hvis dere hadde arrangert stopp for hver 2 eller 3 time nedover, og posta det her, så kunne folk som ville være med kolonnen hatt en viss tid å forholde seg til. Dermed kunne de ha møtt opp på bensinstasjonen e.l for å bli med videre?
Blir litt håpløst, da risikerer vi å måtte vente lenge, evt stresskjøre som fanden i perioder, for å rekke frem til bestemt sted til bestemt tid. Tror det er bedre vi sier i fra når vi nærmer oss de personene som har sagt i fra at de vil være med.

#48034  av Phantom3D

Mitt nummer er 95 86 37 47, Magnus heter jeg. Men vet ikke hvordan det er med eksamen ennå. Så bare ring når dere nermer dere Oslo, tar jeg den ikke er jeg til eksaminasjon eller noe. Ringer tilbake asap.. Men har min tvil på at jeg rekker dere :(

#48050  av chris

Phantom3D skrev:Mitt nummer er 95 86 37 47, Magnus heter jeg. Men vet ikke hvordan det er med eksamen ennå. Så bare ring når dere nermer dere Oslo, tar jeg den ikke er jeg til eksaminasjon eller noe. Ringer tilbake asap.. Men har min tvil på at jeg rekker dere :(
har lagra nr ditt, tar kontakt når vi nærmer oss. sender sikkert en sms, så kan du svare når du får anledning. regner med vi er i oslo i 11-tida, så du er neppe ferdig da. hehe. men er jo muligheter for at forsinkelser KAN oppstå da. man vet aldri.

#48079  av Phantom3D

Kan jo være dere blir litt forsinket, og der blir vel noen minutter i drammen for å hente nye... så kanskje jeg får tatt dere igjen. Vet aldri. Jeg pakker iallefall alt i bilen før jeg drar til eksamen. Så stikker jeg så fort jeg har muligheten, supert at du sender sms!!

#48085  av chris

Phantom3D skrev:Kan jo være dere blir litt forsinket, og der blir vel noen minutter i drammen for å hente nye... så kanskje jeg får tatt dere igjen. Vet aldri. Jeg pakker iallefall alt i bilen før jeg drar til eksamen. Så stikker jeg så fort jeg har muligheten, supert at du sender sms!!
Yes.
off topic... jodal.no .. magnus.. stein magnus jodal.. noen sammenheng her?
on topic again;

Her er et bilde av hvordan Myklegard ligger i terrenget i forhold til Hamar og E6. Vi kommer inn på E6 ved Kolomoen veikryss, som er akkurat der E6-"skiltet" er på dette bildet. Vi kommer til Myklegard mellom kl halv 9 og 9 sånn ca, og vi sitter vel og spiser en halvtimes tid ellerno? Så om noen vil møte oss i området kan vi møtes enten der, eller på Minnesund, eller noe sånt.
Vedlegg
myklegard.jpg
myklegard.jpg (27.31 kiB) Vist 3425 ganger

#48094  av Stian

chris skrev:
Stian skrev:Det greieste er å okkupere på kjørings rampa hele dagen :roll:

Nei, men kan vi ikke Bytte litt telefon nummer da...så kan de jo bare ta kontakt....når kollonen passerer Oslo.??

Jeg kommer på sammen med Goose i Drammen, sammen med vell 5 andre biler.

Jeg kan godt være kontakt person i Drammen, for å sammle flokken :D
Om du ordner en liten samling i Drammen, så kan jeg få tlf nr ditt. Og da kan jeg si i fra om hvor vi er, etterhvert.

Vi REGNER MED at vi bruker ca 6 timer fra Trondheim til Oslo, kanskje litt mindre, but don't count on it. Det er 50 mil, og vi skal ha en matpause underveis.
Så om vi starter 0500, så er vi antakeligvis i Oslo-området i 11-tida. pluss-minus.
Sendte deg PM

#48129  av Phantom3D

Yes.
on topic again;
Faktisk ikke, han er bare en kamerat som hoster for meg (Sinnsykt god med det meste innen data) =)

#48130  av chris

Phantom3D skrev:
Yes.
on topic again;
Faktisk ikke, han er bare en kamerat som hoster for meg (Sinnsykt god med det meste innen data) =)
ja, ok. det er en kamerat av meg også skjønner du. hehe. tenkte dere var slektninger ellerno, siden dere begge hadde magnus i navnet og du hadde sidene dine på jodal.no :)
but then again, dette var off topic :D

#48246  av chris

Jeg tror vi foretar en liten change in plans faktisk.

Vi tar å kjører E6 Gudbrandsdalen i stedet vi. Oppdal -> Dombås -> Otta -> Lillehammer -> Hamar -> osv...

Så da kan vi møte dere som kjører den veien.