TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra 91 mod.forsikring.Er vel billig dette?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#48155  av CelicaTurbo

christo: meget bra tilbud det der så det ut til, og full kasko var jo ikke så mye dyrere så da ville jeg absolutt ha valgt det ihvertfall :)

#48408  av Shyggen

Faen, må saumfare svergie etter forsikrings selskap..

7800,- Ansvarsforsikring med 50% bonus.

jeg er 23, detta var urettferdig :) må få sjekka opp detta FORT!

Ingen hobby svensker her? ;) hehe

#83089  av sindrejl

Turbotrille skrev:Jeg betaler ca 5000 i året for delkasko, med 10% bonus, men bare 8000km da.
Fikk pris på 15000 ca for full kasko, dette er en 88 modell, men når jeg sjekket på 95 mod. så fikk jeg akkurat samme prisen.
Dette er hos Gjensidige, virker som de ikke har noen statistikk på disse bilene.
Jeg har forresten ikke noen aldersgrense, har selv nettop fylt 24 så den 25 års grensen har ikke jeg brydd meg om.
Nesten 13.000 hos If tror jeg du bare kan drite i.
På disse gamle bilene er det egentlig ikke så nøye med stort mer enn delkasko, de er så billig i Tyskland allikevel.
Ringte du da eller sjekket du på nettet? Sjekket på nettet med 40% bonus jeg og havnet på 20.000 for full kasko.. selv er jeg 22 år gammel. Trenger seriøst en billig forsikring nå så er lån i boks og en stk FET supra utenfor huset.. :P

#83090  av sindrejl

fikk pris på full kasko til 10.000 med 8000km og 15.000 med 20.000km.. nå må jeg bare få papira på fastjobb så er saken biff..? :P

#83136  av lexusmann

Har 7200,- på lex'n, 20000 km, brukere over 23 år, fullkasko, bonus 75 % 1. året hos srbank. Men så er jeg 29 år da, har KANSKJE noe med det å gjøre.... :)
Er ikke dermed sagt at jeg synes dette er billig!!!! På ingen måte. :?

#83273  av sindrejl

vil si det var ganske dyrt jeg da, men men :)

#83277  av sindrejl

eh btw.. off topic, men likevel om supra.. går da vel an å skifte automatkasse over til manuell? er det mye styr det? Tåler en del mindre og vel.. automat sucks

#83301  av spkstrp

appropos forsikring, svigersa sin bmw z3 koster rundt 7000 kr i året.. og de er jo rundt 50 og har kjørt skadefritt forever... kan tyde på at ting ikke blir så veldig mye bedre :cry:

#83374  av Turbotrille

sindrejl skrev:
Turbotrille skrev:Jeg betaler ca 5000 i året for delkasko, med 10% bonus, men bare 8000km da.
Fikk pris på 15000 ca for full kasko, dette er en 88 modell, men når jeg sjekket på 95 mod. så fikk jeg akkurat samme prisen.
Dette er hos Gjensidige, virker som de ikke har noen statistikk på disse bilene.
Jeg har forresten ikke noen aldersgrense, har selv nettop fylt 24 så den 25 års grensen har ikke jeg brydd meg om.
Nesten 13.000 hos If tror jeg du bare kan drite i.
På disse gamle bilene er det egentlig ikke så nøye med stort mer enn delkasko, de er så billig i Tyskland allikevel.
Ringte du da eller sjekket du på nettet? Sjekket på nettet med 40% bonus jeg og havnet på 20.000 for full kasko.. selv er jeg 22 år gammel. Trenger seriøst en billig forsikring nå så er lån i boks og en stk FET supra utenfor huset.. :P
Personlig fremmøte. :wink:

#147257  av Qurtis

Ringte Trygg Hansa nå, for å få tilbud på forsikring til min Toyota Supra MK3 3.0 turbo.

Men NEI, har bilen over 200 hk, så er du ikke velkommen der :x

Da skjønner jeg ikke hvordan andre har fått tilbud der.....

#152602  av Supa

Hørte etter med trygg hansa jeg og. De forsikrer ikke supra o.l. der!?

For dere som har supra MK IV etter 93. (Helst 96, hvis noen har) Hvilket forsikringsselskap har dere? Hva betaler dere?

Hørt noe snakk om at de fleste med MKIV har terra?? men, må være noe under terra, for de forsikrer ikke biler direkte!